Glasba

Will.i.am: 'Prekleti paraziti!'

Los Angeles, 04. 08. 2010 20.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Član zasedbe The Black Eyed Peas Will.i.am nima najlepšega mnenja o ideji, da bo nekdanji menedžer Michaela Jacksona izdal album več kot leto po njegovi smrti.

"Le kaj bi radi še iztisnili iz Michaela Jacksona?" ...
"Le kaj bi radi še iztisnili iz Michaela Jacksona?" ... FOTO:
... se sprašuje Will.i.am iz The Black Eyed Peas.
... se sprašuje Will.i.am iz The Black Eyed Peas. FOTO:

Glasbenik in producent Will.i.am je obsodil načrte, da kani nekdanji menedžer kralja popa Frank DiLeo več kot leto dni po njegovi smrti izdati album z neobjavljenimi posnetki. To namero je označil za "slabo" in "nespoštljivo".

Na albumu, ki ga bo izdala založba Sony, bo deset doslej še neizdanih pesmi, a se Will.i.am, ki je z Jackotom sodeloval pri reizdaji Thrillerja leta 2008, s tem ne strinja, saj meni, da Michael v to izdajo ne bi nikoli privolil.

"Mislim, da te pesmi ne bi smele nikoli iziti. Michael je bil perferkcionist in mu to zagotovo ne bi bilo všeč. Kako si upajo izdati njegove pesmi, ne da bi bil on tu, da bi to tudi odobril? Zdaj ko ne more biti zraven, pa si to lahko privoščijo. Le zakaj hočejo to izdati? Ker je bil moj prijatelj, mislim, da je to do njega zelo nespoštljivo. Le kaj je narobe s tem, kar je že doslej dal svetu? Ne moreš nekoga oneščastiti, potem ko ga ni več. Koliko lahko iz njega še iztisnejo? Prekleti paraziti ..." se je razhudil v izjavi.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (32)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PORTOS13
28. 08. 2010 08.41
Martian očitno si ti gledal kakšen drug film, kot THIS IS IT, ker nmi ni jasno, kako lahko daješ takšne komentarje. Če bi Michaelu uspelo izpeljati samo en koncert bi zopet postavil nove mejnike v glasbi. Efekti, ki bi jih uporabil bi bili nekaj izjemnega, nevidenega. Na žalost se je zgodilo to kar se je ( nevesten zdravnik, ki nam je ukradel zgodovinski dogodek v glasbi ). Zraven tega je Michael hotel, kot vedno še enkrat opozoriti na ljudi na nujnost reševabnja našega planeta, ko vsakič, ko je prišel na sceno in to ga je naredilo še večjega. Bil je res nekaj posebnega, angelskega in na žalost ti tega nisi opazil zaradi svojih predsodkov in faušije.
Cannavara
15. 08. 2010 20.21
vidim, da imamo v Slo še nekaj neznanih fanov. se strinjam, da bodo nekateri pokasirali denar na račun Michaelove smrti in to je grdo, ampak po drugi strani se pa veselim njegovih "novih" albumov. Res da je na album napisal cca 100 komadov, in objavil samo tisto kar mu je bilo zares všeč, ampak moramo priznati, da je bil Michael precej samokritičen........Grem stavit, da te neobjavljene pesmi niso nič slabše od onih, ki so pristale na albumih. In Michael bi bil vesel, če bi lahko videl vesele zadovoljne fane!
Martian
08. 08. 2010 13.12
no kokr kol..v glavnem uživaj...jst sm svoje mnenje povedal..svet pa gre naprej!
billie_jean
08. 08. 2010 13.03
Jasno, da sem anonimnež. Ampak eno je diskutirati z anonimnežem, drugo pa je zagovarjati se pred anonimnežem. Drugačen pogled imam na film TII ("komaj premikal"? A govorimo o istem filmu??). Občutek sem imel, da je v prav dobri formi. Njegov glas niti malo ni izgubil na kakovosti. Če primerjam TII s kakšnimi vajami turneje Dangerous, ki si jih lahko na tubi ogledaš, bi rekel, da so celo boljše kot pa tiste iz leta 1992! Je pa treba vedeti, da so tole bile samo priprave in je veliko bilo improviziranega. Si pa vsekakor prvi, ki je njegovo formo v filmu označil za slabo. Doslej sem imel opravka samo z ljudmi, ki so se pred ogledom filma bali, da bi se izkazalo, da je bil v slabem stanju, ampak so bili presenečeni. Bil sem na koncertu Madonne (50) in zelo pozoren sem bil na samo zgradbo showa, ki je izgledala nekako takole: ena plesna točka, premoir nekaj minut, potem balada, pa spet plesna, itd. Mislim, da to ni naključje. Michalea asem na odru videl pri 43-ih. Tudi takrat je show potekal drugače kot pri 30-ih, to je bilo očitno. Ampak speljati se da in rezultat je več kot nadpovprečen.
Martian
08. 08. 2010 12.32
eni oboževalci ste na žalost preveč zaslepljeni,vi mislite,da bi on lahko oddelal 50 koncertov...vsak pa v This is it lohk vidu,da se je Michael komaj še premikal...dejstvo je tudi,da je bil leta in leta na vseh možnih tabletah,injekcijah ipd...bil je le še bleda senca Michaela iz pred leti....ampak vi mislite,da bi teh 50 koncertov pač prilagodili 50-letniku in bi blo vse ok...noben pa ne pomisli na to,v kakšnem stanju je bil ta 50 letnik.. seveda si tudi jaz.tako kot ti želim,da Michael ne bi šel v pozabo...ampak tega si sploh ni treba bati..zaradi tega pa res ni nobene potrebe da bi sedaj objavljali jegove neobjavljene pesmi... pa ne vem,kaj mi sedaj mečeš naprej da sm anonimnež?Kaj pa si ti?In kdo je tebi kaj rekel da se ti je treba zagovarjati...naslednjič anonimnežem pač ne piši poste če ti ni všeč,da se pol kdo oglasi...pa sploh ne vem kaj iščeš tukaj,če ti anonomneži niso pri srcu...ane ti billie jean.(predvidevam da je to tvoje pravo ime,kajne...ker ti sigurn ne bi bil anonimnež)
Gamerka
08. 08. 2010 12.22
Pa kak se vam da pisat cele spise no? Dejte si stevilke telefonske,pa se poklicte med seboj.. Ne pa tule celih spisov pisat no!
billie_jean
08. 08. 2010 11.15
Martian: Mislim, da je slika nekoliko bolj večplastna, kot pa "le" dva tabora (čeprav razumem, da obstajajo ljudje, ki vidijo črno in belo). Ampak ker menim, da se mi ni potrebno zagovarjati pred anonimnežem iz interneta, da jaz ob 25/6 nisem občutil prav nobenega "veselja" in da sem post 25/6 občutil korenito spremembo v svojem življenju, se tega tudi ne bom lotil. Jaz menim, da bi Michael bil sposoben speljati 50 koncertov. Ne gre pozabiti, da je teh 50 koncertov bilo razdeljenih s približno 3-mesečnim premorom vmes. Poleg tega bi se odvijali na enem mestu, ergo manj fizične zmedenosti zaradi potovanja iz enega časovnega pasa v drugega. Pa tudi sicer se da program koncerta speljati tako, da je optimalno za 50-letnika. Ampak to je moje mnenje. Moja poglavitna skrb trenutno, kar se Michaela tiče, je, da ne gre v pozabo ter da se nadaljuje njegova Legacy! Michael je celo življenje garal za svojo legacy, morda bi lahko rekli tudi, da je zanjo umrl. Hinavščino medijev pa sem spregledal že lep čas nazaj, z Michaelovo smrtjo pa toliko bolj. Čez medije sem naredil črto in dejansko podvomim v čisto vse, kar poroča kdorkoli, tako da... Razumem, da nekateri gledate na Sony kot na parazite, ampak če je tako in če hočete biti dosledni, potem ne smete nikoli več kupiti kateregakoli produkta s to znamko. Tudi Michaelove stare skladbe bi morali bojkotirati, kajti tudi tisto je za Sony bil le business. Za založbo je pač vse to business, to je meni normalno za kapitalistično družbo. Moja sklepna beseda bi bila, da če bodo nekateri fani pač bojkotirali bodoče Michaelove izdelke, bodo s tem tudi negirali njegovih zadnjih 10-15 let življenja. Negirali bodo njegovo sposobnost ustvarjanja in težo njegove glasbene kreativnosti. Prav tako pa bodo prilili olja na ogenj tistim, ki so ves ta čas trdili, da je Michael bilo "a has-been". Moje skromno mnenje...
Martian
08. 08. 2010 10.20
vauuu..ti pa mene na žalost narobe zastopiš...Michael bi lohk prodal karte za 1000 koncertov po celem svetu,če bi hotel..sam fora je v temu,da je eno konccert razprodati,drugo pa,koncert odigrati!Bi bil Michael sosoben speljati skoz 50 koncertov?Zlo težko verjamem,ker njegovi koncerti niso bili kokr od današnje mularije,ampak je bil vsak zase velik spektakel. sej drgač te zastopim,pač želiš si še več od Michaela...hočeš uživati ob njegovih še neslišanih komadih..tko pač je....jaz sm pa več kot zadovoljen s tem,kar mi je Michael dal dokler je bil živ... sej njegovi oboževalci po vsem svetu,smo se razdelili v dva tabora že takoj po smrti-eni so bili ful veseli k so vsi mediji(med njimi tudi vsi tisti,ki so zadnjih 10 let skoz napadali) skoz poročali o njem in s tem veliko zaslužili,drugi smo si pa predvsem želeli da iz njegove smrti ne bi naredili komercialen uspeh..no naša želja ni bila uresničena.. no tko je...sej ne skrbi...paraziti vas bodo zalagali z novimi pesmimi še naslednjih 100 let...materiala je več kot dovolj..pa na vsake toliko časa bodo sporočali da so našli nove komade..
billie_jean
07. 08. 2010 23.58
Martian: Za nekoga, ki Michaela "posluša" tako dolgo, kot praviš, imaš pa precej malo zaupanja v njegove komercialne sposobnosti. Spomnimo, da je Michael samo v Londonu prodal cca. milijon koncertnih kart/50 koncertov, zanimanja pa je bilo toliko, da bi jih tudi 100 lahko razprodali. In to je samo London. Torej nikakor se ne strinjam s tem, da ni več mogel služiti velikih zneskov. Michael je lahko in bi lahko služil velike denarje. Jaz sem vedno imel občutek, da ni hotel izkoristiti vseh možnosti, ki so mu jih nudili. Vse te pesmi, da jih bodo objavili so pesmi, ki jih je (delno) napisal in posnel on sam, izdati pa jih ni hotel ali mogel, ker je imel težave tudi z založbo. Spomnimo se njegovih trenj s Sonyjem okoli 2002, ko jih je obdolžil, da so bojkotirali njegov projekt Invincible, ker niso hoteli vložiti v promocijo po Michaelovi želji. Ko je v Londonu bil na neki prireditvi, je rekel, da je Sonyju dolžan le še eno ploščo, na kateri mora biti samo ena nova pesem, potem se jih osvobodi. Tako je tudi bilo. Ne bom se spuščal v razne teorije zarote, ker ni nič dokazljivo. Ampak ne bom pa verjel, da bi Michael hotel, da njegova dela ostanejo skrita očem javnosti. Če bno njegov novi album dosegel prvo mesto, bi to bilo povsem po njegovih željah. Če se bo prodajal v milijonih, bi zagotovo bil na to ponosen tudi on sam. Poleg tega pa ideja, da "za otroke naj ne skrbim, ker so itak že preskrbljeni" deluje rahlo socialistično, ko se posamezniku določi, koliko dobrin lahko ima in koliko si jih zasluži. Založba bo z njim zagotovo veliko zaslužila, ampak Michaelov Estate bo tudi ogromno pridobil, saj je Michael sklenil pogodbo o eni izmed najbolje plačanih royalties (slo?). Od vsake prodane plošče mu je v žep kapnilo veliko več kot ostalim zvezdnikom.
horsie
07. 08. 2010 23.41
Verjemite.... V teh pesmih boste izvedeli in doživeli nekaj posebnega. Michael forever........
Martian
07. 08. 2010 14.47
@PORTOS13 no sej vem,da si veliko fanov želi slišati njegove še neobjavljene pesmi...sej na take fane,ti paraziti računajo..že vrsto let je bilo jasno,da živ ne more več služiti velike zneske..mrtvega so nucal..ker mrtev jim pa prinaša zopet tak denar kot v svojih najboljših letih!Barabe so ga zdelale do konca,zdej pa Michaela ni več,oni bodo pa na njegov račun spet mastno služili!Banda parazitska!Vsak njegov ta pravi fan,bi moral vse bojkotirati,kar bodo ti paraziti dali na tržišče!Jst vem da bom,ker mi je polepšal dobršen del življenja!Lohk sam rečem,hvala Michael!
PORTOS13
07. 08. 2010 12.08
Vsak ima pravico do svojega razmišljanja in spoštujem tudi tvoje mišljenje. Vendar pa ne razumem, da imaš takšno mnenje kot dolgoletni fan. To sem tudi jaz in še dosti nas je v Sloveniji.. Vsi komaj čakamo, da izidejo ti njegovi albumi in naša želja je, da bi jih bilo še več. Michael jih je imel zajklenjene v predalu in je samo čakal priliko, da jih ob pravi priliki izda, kot je tudi pesem THIS IS IT, ki jo je hotel izvajati tudi na koncertih. Večina fanov sem siguren, da hoče čimprej in čimvečkrat slišati te njegove neizdane komade.
Martian
07. 08. 2010 10.50
jst sm njegov fan še 10 let več kot ti...in vsaka pesem,ki bo prišla vn sedaj,brez njegovga blagoslova,zame sploh ne bo obstajala....z njegovo zapuščino bodo sedaj paraziti delali tko kot s Tupacom..služili bodo do onemoglosti.. Kar se pa njegovih otrok tiče..oni so že preskrbljeni do konca življenja..saj so dediči pravic vsega tega,kar je že idano...tko da ne skrbi za njih..
billie_jean
07. 08. 2010 08.41
No, jaz govorim kot zelo zvest fan, ki Michaela vneto posluša in spremlja že dboobrih 18 let in jaz si želim, da te pesmi pridejo na dan, prav tako si želim, da je za te albume ustrezno komercialno poskrbljeno, da bodo dosegli čimveč ljudi. To je vedno bilo v duhu Michaela. Poleg tega pa dvomim, da nekaterih pesmi Michael ni hotel izdati. Tukaj je tudi stvar poslovnih pravil, ki je občasno prekrižal načrte. Če je na primer posnel duet z nekom, ki je bil pogodbeno vezan na drugo založbo, je ta duet težko izšel, ker ona druga založba ni dovolila. Tako kot Sony na primer ni dovolil izdaje pesmi "Do the Bart man" (pesem za serijo risank The Simpsons), za katerega je Michael nekje leta 1991 posnel backing vokale. Posledično so pesem sicer objavili na nekem CD-ju, ampak nikjer niso zapisali, da je Michael pel backing vokale. Tudi to je varianta. Drugi point: Samo zato, ker je Michael za svoje albume izbral druge pesmi in očitno ne teh neobjavljenih, še ne pomeni, da jih ni odobraval oziroma, da ne bi hotel, da zagledajo luč sveta. Fizični format albuma je prostorsko omejen na 10-14 pesmi. Če jih je napisal 50, pač ne gredo vse gor in je potrebno narediti selekcijo. Ampak, kot sem rekel, to ne pomeni, da so pesmi nedokončane in da niso v duhu Michaela Jacksona. In tretjič recimo: Michale je veliko pesmi napisal za svoje otroke, da bodo preskrbljeni. Zagotovo je moral računati s tem, da bodo morale biti izdane, če naj dosežejo svoj namen, mar ne? Skratka, menikot fanu bo zelo velika čast in grenko veselje, ko bopm lahko slišal kaj je moj idol počenjal ... zadnjih 10 let v bistvu, ali pa tudi prej.
Martian
06. 08. 2010 22.28
če bi Michael hotu te pesmi izdati,bi enostavno kakšen album izdal več....pa ni...on je za vsak album posnel skoraj 100 komadov in tisti komadi ki niso prišli na album,za njega pač niso bili dovolj dobri... amapk kot je ta zdej povedal to so paraziti...oni bodo izdajali albume dokler bo roba...in robr jr ogromno...ene 3x več pesmi od Michaela je neobjavljenih kokr tistih objavljenih..
biba_katja
06. 08. 2010 12.32
se strinjam z njim!!! Paraziti eni !!
Foen
06. 08. 2010 10.23
''Ker je bil moj prijatelj, mislim, da je to do njega zelo nespoštljivo...'' kva ma pa to veze a se je lole smatru za njegovga prjatla al ne s tem a je izdaja pesmi nespoštljiva ali ne. proklet medijski parazit.
billie_jean
06. 08. 2010 08.17
Tadejjj: A če bi njegove stare komade rearanžirali, pa imamo zagotovilo, da bi mu bile všeč? Tudi pri starih komadih je on dal zeleno luč. Z vsakim miksanjem bi imeli enako stanje, kot je sedaj z neobjavljenimi posnetki.
Tadejjj
05. 08. 2010 23.25
ima kar prav, če je Michael bil mnenja, da tiste pesmi niso to, kot je želel, ga je treba spoštovat in , ne izdajat nič, raje stare komade malo rearanžirajte.
billie_jean
05. 08. 2010 17.58
PortoS13: Podpišem!