Domača scena

Žrtvi nasilja nad ženskami tudi Saša Einsiedler in Nina Osenar

Ljubljana, 25. 11. 2015 17.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pred fizičnim, psihičnim in spolnim nasiljem niso obvarovane niti ženske, ki jih "srečujemo" v soju bliskavic na rdečih preprogah. Med njimi so hollywoodske in pevske zvezde Halle Berry, Charlize Theron, Rihanna, Tina Turner in celo Madonna. Tudi znane Slovenke imajo takšne grenke izkušnje.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Žrtve nasilja tudi zvezdnice
    02:04
    Iz 24UR: Žrtve nasilja tudi zvezdnice
  • Iz 24UR: Tudi znane Slovenke žrtve nasilja
    01:53
    Iz 24UR: Tudi znane Slovenke žrtve nasilja

 

 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (50)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Zmagovitoplemeniti
30. 11. 2015 20.31
+1
Ti dve bi z mojim pendrekom tudi sam malo našeškal...
Razumnež
26. 11. 2015 14.43
+5
Nekateri se skozi življenje prebijajo s komolci, drugi z glavo.... spet tretji pa uporabljajo še kakšen drug del telesa.
omega _v6
26. 11. 2015 12.30
+13
V razmislek samo nekaj vprašanj! KDO pa jim je izbiral partnerje??? Kaj so gledale??? Je bil frajer,ko je hodiol pijan po njih?? So gledale le kako veliko "denarnico"ima?? Sedaj pa me le izbriši saj je na tem potalu resnica prepovedana!!
Praškovarit
27. 11. 2015 08.48
+2
butala, kot, da eni po parih mesec ne pokažejo drugega obraza
dadinho10
26. 11. 2015 11.54
-5
Nekateri pojmi v nasi druzbi so prevec posploseni.... sem proti vsakega fizicnega nasilja, ker to ne vodi nikamor, ce ni za bit je pa za it....in konec debate.... malce se zatakne pri psihicnem nasilju? kaj je psihicno nasilje, kako je definirano, oziroma kako ga izvajamo? a je psihicno nasilje, ce moz zeni (ali obratno) vsaki dan govori kako je grd(a), debel(a), glup(a) itd....???? za nekatere je, pa vendarle je stvar malce bolj kompleksna, predvsem iz psiholoskega vidika..... namrec, sami sebe moramo sprejeti kaksni smo, se nauciti da sebe spostujemo in cenimo......ko dosezemo to raven, pa ni preprosto, potem vse zaljivke, ki jih partner, sodelvec, stranke itd izrekajo, ne predstavljajo vec tezave......ce ves da si mali, si pac mali, ce si debeli, se sprijaznis s tem in te zalivke ne prizadenejo..... na koncu je vedno resitev odhod, moras pa biti pogumen in to narediti...obstajajo stevilne zenske, ki si zaradi financne varnosti najdejo partnerja in potem trpijo v zvezi in vztrajajjo, ker ne vidijo drugega izhoda oz resitve...... obstajajo moski brez samozavesti, ki pac trenutno punco vidijo kot edino ki ga bo vzela oz. je vzela in je ne zapustijo ne glede na to kar pocne.... dosti si lahko sami pomagamo, da ne pride do tega, je pa res da je pot tezka in ne gre cez noc....ampak je veliko v nas samih..
_endrug
26. 11. 2015 11.49
+7
Kolikor se spomnem, je bila Einsiedlerjeva nasilna. Nina pa je bila dovolj pametna, da je odšla od nasilneža.
Falklander
26. 11. 2015 11.04
+24
Sprašujem se sledeče: če dva partnerja gresta narazen in en drugemu \"podtakne\" neko psiho/fizično nasilje zato da obdrži otroke, in da se potem izkaže na sodišču da je to bilo laž....ali ni to tudi psihično nasilje in bi se moralo tako obravnati? hvala
medo90
26. 11. 2015 11.11
+9
če to naredi ženska ni popolnoma nobenih sankcij. Za moškega je pa najboljše, da vse premoženje in plačo pusti partnerki pa še to je vprašljivo, če bo dovolj.
Falklander
26. 11. 2015 11.15
+3
ta linearnost-enosmernost inštituciji je kar malo zaskrbljujoča. Zgleda da tudi pri človekovih pravicah velja \"tisti ki prvi pride\"
medo90
26. 11. 2015 11.25
+5
Ja žal je tako pri nas in tudi ne kaže, da bo šlo na bolje. Se pa tudi sprašujem, če se te pozerke, ki se kažejo po TV in jokajo kako jim je hudo v življenju vprašale kaj is o tem mislijo otroci in ali je otrokom tudi vseeno kaj mamica govori o očiju??? Otroci bojo odrasli in ženska, ki se ji godi krivica z vsemi partnerji!!!!! in očeti otrok bi morala prvo sama pri sebi razčistiti v svoji glavi.
Falklander
26. 11. 2015 11.29
+10
"imel/imela sem 20 partnerjev, vsi so bili nasilni do mene". Jah, seveda.
omega _v6
26. 11. 2015 12.36
+3
Resnica je bila in bo ostala,da sta za prepir potrebna 2,ki sta po logiki enako kriva!! Vendar je po zakonu te skorumpirane države vedno kriv moški ženska vedno dobi otroke moški pa le plačila!! Ni čudno,da je toliko gejev!!
medo90
26. 11. 2015 10.42
+19
Ko take naslove berem mi grejo kar dlake pokonci. Na svoji koži imam zelo grdo izkušnjo kar se tiče nasilja na žesko, če se temu lahko reče. Sem oče dveh otrok ob ločitvi mi je bilo podtaknjeno vse mogoče in nemogoče, tudi varna hiša. Nato je sledilo sodišče in moram priznati zelo hitri procesi, tudi sodni izvedenci, na koncu otroka dodeljena meni, nasilnežu!!!!!! Ženska lahko moškemu podtakne v naši družbi vse in to brez kakršnekoli odgovornosti in posledic. Sam sem bil opran krivde na vseh procesih. tiste ženske katere so pa resnično pod nasiljem se pa tudi javno ne izpostvljajo in niso pozerke kot tele tukaj gor. Uspeh za njih je že, če si upajo o tem spregovorit na CSD.
?udežni de?ek
26. 11. 2015 10.34
+0
tina kar men prit te bom samo gladil
?udežni de?ek
26. 11. 2015 10.35
-1
iwilliwillhacku
26. 11. 2015 10.17
+25
evo tudi jaz sem ženska ki je bila žrtev nasilja.. in zdaj ko pogledam nazaj si mislim... da bi tudi jaz lahko kdaj požrla kakšno besedo, ga ne besedno napadala in kar naprej nekaj kokodakala na koncu pa se smilila sama sebi... za vsak prepir sta kriva 2... mi2 sva zadeve rešla v društvu za nenasilno komunikacijo in se tam naučila reševanja konfliktov... pomagali so njemu ker je narobe reagiral na moje napade... mene pa naučili povedat kaj me teži brez dretja in pododbno.. in punce naj vam povem tudi mi smo krive.. ali rešite zadevo z pomočjo ali pa naredite temu konec... in naj vam bo jasno da branje smsou, brskanje po telefonu in računalniku, nadzor kadar ga ni z vami, dretje in skakanje v človeka je tudi nasilje... in kar naenkrat nismo več tako nedolžne ane???.. tako da jaz sem prevzela svoj del krivde.. si priznala da je nekaj tudi na meni da naredim kakšno stvar drugače... še sva skupaj že dolgo brez udarcev in davljenja... srečna in sposobna reševanja konfliktov brez dretja in žaljenja... brez zamer in kuhanja mule... spet se spoštujeva in si zaupava...
Die einemaister
26. 11. 2015 10.23
+16
sm vesel da si ena redkih ki razmišlja pravilno
Bananistanec
26. 11. 2015 10.38
+0
ti si bila žrtev nasilja, ..... on kriv ker je narobe reagiral na tvoje napade, .... njemu so pomagali razumet tvoje izpade ki jih on ni razumel, se strinjam da za premir morta bit 2, ampak pobudnik je le eden
crazy but true
26. 11. 2015 11.50
+2
Ja, ženske so vedno zelo šokirane, ko jim povedo da je psihološko nasilje tudi nasilje.. Mediji vedno trobijo vedno narativ, da je samo moški lahko nasilen, ženske pa so vedno lahko samo žrtve. Tipično feministično sranje pač. Ko pa dojamejo svojo vlogo pri dinamiki v odnosu, pa se stvari magično uredijo. Kako čudno.. Ampak, feministke se bojo še vedno drle in vsiljevale svoje ideje..
anyssa
26. 11. 2015 09.22
+9
Noben razlog ni opravičljiv, da se človek (moški ali ženska!) fizično loti drugega. Žal pa se največja grozodejstva skozi zgodovino dogajajo "v imenu ljubezni".
anyssa
26. 11. 2015 09.23
+9
Pa še nekaj je res: velikokrat je lahko psihično nasilje veliko hujše od fizičnega - vsekakor je bolj trajno
crazy but true
26. 11. 2015 11.53
+4
Ja, nikoli še nisem slišal za moža, ki bi prišel domov in bi pretepel ženo, ker mu je rekla "O dragi, kako sem te vesela in te imam rada. Lej, skuhala sem tvojo najljubšo jed, da bova imela lahko lep večer.."
macek_garfield
26. 11. 2015 09.19
+13
... a najbolj znane slovenske urske pa nic ne omenjate? ...
.::.
26. 11. 2015 09.38
+6
pa to je nasilje nad ženskami, ne pa žensko nasilje nad moškimi :D
jabadaba
26. 11. 2015 09.19
+12
Psihično nasilje žense nad moškim je najhujše
anyssa
26. 11. 2015 09.26
+1
Odvisno, kakšna je ženska in kako to sprejema moški in obratno. Vsekakor pa ta trditev velja z moškega zornega kota
crazy but true
26. 11. 2015 11.54
+0
Psihično nasilje ni kaznivo. Fizično je. Zakaj je taka razlika pa lahko vprašate naše borke za pravice žensk..
Hary6
26. 11. 2015 09.08
+24
kaj pa nasilje ki ga delajo politiki nad delavci v sloveniji ki jm kradejo denar za preživetje tudi to je vrsta nasilja
Ufak
26. 11. 2015 09.01
+3
Kdo je tako bolan, da maltretira taki lepotički, kot sta Charlize in Halle????
Bananistanec
26. 11. 2015 08.19
+29
psihično nasilje nad moškimi: zraven službe še malo šušmariš da lažje preživiMO mesec, ko pa prideš domov žena tuli - cele dneve popivaš nikol te ni doma lahko bi kaj po hiši naredu ( pa živiš v stanovanju, kaj maš pa za naredit? ), ko pa namesto plačat položnic in polnit hladilnik daš evriče njej da si kupi nov telefon, si pa ZLATI DRAGI
laznivec
26. 11. 2015 08.22
+11
Bananistanec
26. 11. 2015 08.45
+1
jabadaba
26. 11. 2015 09.21
-1
AlternativeFacts
25. 11. 2015 21.40
+30
Ob tolikšnem poudarjanju krščanskih vrednot kot temelju evrope, sem kar malo presenečen nad tolikim nasiljem nad ženskami.
Shark51
25. 11. 2015 21.31
+74
O nasilju nad moškimi pa nikol nič ne pišete
FCL
25. 11. 2015 21.40
+22
crazy but true
26. 11. 2015 11.57
-1
Moški pa že ne more biti žrtev. "Žrtve" so lahko samo ženske..
Zmagovitoplemeniti
30. 11. 2015 20.35
+1
Joker3
25. 11. 2015 20.34
+73
Psihično nasilje nad ženskami je tako slabo definirano, da se bojim, da v njem sodelujemo skoraj vsi.
spygirl
25. 11. 2015 21.45
+11
Preprosti
26. 11. 2015 09.04
+3
crazy but true
26. 11. 2015 11.58
+5
Psihično nasilje nad ljudmi.. razen če so pomembne samo ženske, moški so pa povsem nepomembni..