Domača scena

Martin Perovič: Vsi, ki so proti, otrokom onemogočajo možnost srečnega življenja

Maribor, 10. 02. 2012 15.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Martin Perovič je marsikomu trn v peti. Predvsem zaradi tega, ker javno pove, kar misli, to pa seveda ni vsem všeč, saj s tem dregne v osje gnezdo. Tokrat je izrekel javno podporo družinskemu zakoniku!

23-letni Mariborčan Martin Perovič, ki je zadnje čase poleg prepevanja in nastopanja na glasbenih prireditvah, dejaven tudi v svojem lokalu, je kritično spregovoril o družinskem zakoniku, ki ga med drugim več kot podpira.
23-letni Mariborčan Martin Perovič, ki je zadnje čase poleg prepevanja in nastopanja na glasbenih prireditvah, dejaven tudi v svojem lokalu, je kritično spregovoril o družinskem zakoniku, ki ga med drugim več kot podpira. FOTO: Bojan Mihalič

Martin Perovič je tokrat precej glasno spregovoril o aktualnem družinskem zakoniku, ki ga, kot pravi, podpira. "Zakonik med ostalim, kot verjetno veste, omogoča istospolnim partnerjem posvojitev otrok. Vsak, ki ima malo pameti v glavi, bo prišel do tega, da otrok nadvse potrebuje mir, ljubezen in razumevanje. Našel se bo nekdo, ki bo seveda mojo izjavo poskusil zlorabiti. Ko rečem mir, ljubezen in razumevanje mislim na dva odrasla, zrela, prisebna in racionalna človeka. Bodisi da gre za žensko in moškega, žensko in žensko, moškega in moškega oziroma kakor koli želite. Vse dokler se dva zadržujeta v nekih moralnih okvirjih in spoštujeta drug drugega in pri tem sta zavestno stopila v skupnost, ne zaznam nobene težave glede posvojitev otrok. Otroci so že nekje in čakajo, da jih bo nekdo vzel k sebi! Dajmo raje razmišljati o tem, da nekdo čaka na starše! Mar ni to stokrat slabše?" se sprašuje Martin Perovič, ki dodaja, da vsi tisti, ki niso za spremembo zakonika, otrokom onemogočajo možnost srečnega življenjenja.

"Prav to je hudo in, kot radi rečejo, nenormalno. Nenormalno je, da otrokom, ki so ostali sami, ne privoščimo več izbire pri potencialnih starših. Nezdrave, neprimerne, nenazadnje deviantne relacije med dvema so prisotne v vseh oblikah skupnosti. Otrok je lahko žrtev dveh nezrelih oseb ne glede na njuno spolnost. Prav zaradi tega sem za to spremembo in še za marsikatero drugo, a žal moramo biti potrpežljivi. Zaradi neandertalcev, ki očitno še niso izumrli, moramo prenašati, vse kar prenašamo," je zaključil.

Martina Perovića smo spoznali leta 2007, ko se je s svojo skladbo uspešno predstavil na Emi.
Martina Perovića smo spoznali leta 2007, ko se je s svojo skladbo uspešno predstavil na Emi. FOTO: Dare Čekeliš

Spremljajte 24ur.com na Facebooku in Twitterju!

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (230)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sebastijans03
12. 02. 2012 15.41
+0
žalostno,kam pelje ta svet....slovenci smo vsak dan z vsakim referendumom bolj ločeni....upam,da bo na koncu prevladovala zdrava kmečka pamet..... :/
devlon
12. 02. 2012 15.35
+5
janez.jalen14
12. 02. 2012 14.23
-9
martine peroviĆu, vidiš, kako imamo radi tebe, tvoje in tvojo sorto? :D
janez.jalen14
12. 02. 2012 14.24
-6
Zentrum
12. 02. 2012 18.29
+8
Zentrum
12. 02. 2012 19.01
-3
Admin, če že brišeš folk pred mano, bi blo logično, da zbrišeš še mojega, ne? To zgoraj ni bilo namenjeno janezu.
gruli75
12. 02. 2012 14.06
+2
Martin Perovič, komentirali ste nestrpno. Nisem neandertalec, če razmišljam drugače kto ti. Jaz sem PROTI sprejetemu zakoniku! Zakaj? Zato: Eden od argumentov zagovornikov zakonika je denimo mnenje ali celo trditev v slogu, češ da bi otroci v istospolnih skupnostih živeli bolje kot v heteroseksualnih družinah oziroma skupnostih (v nadaljevanju: heteroseksualna skupnost). Tu je potrebno jasno povedati, da nasprotniki zakonika nismo nikoli trdili in ne trdimo, da je v heteroseksualnih skupnostih vse idilično, trdimo pa, da ni dokazov, ki bi potrjevali domnevo, da bi imeli ali imajo otroci v istospolnih skupnostih boljše ali ustreznejše pogoje od tistih, ki jih imajo v heteroseksualnih skupnostih, navzlic dejstvu, da se za zidovi hetersoseksualnih skupnosti marsikaj negativnega dogaja. Tudi, če je temu tako, to namreč še ne pomeni, da se v istospolnih skupnostih ne dogaja (ali ne bi dogajalo) podobno. Dovolj je slediti tako imenovani črni kroniki v medijih za ugotovitev, da primeri alkoholizma, nasilja in drugi škodljivi pojavi niso navzoči le v hetereseksualnih skupnostih in enostarševskih družinah, ampak tudi v istospolnih skupnostih. Kdor meni, da teh pojavov v istospolnih skupnostih ni (ali ne bi bilo), je res naiven.
Someone23
12. 02. 2012 14.47
+4
To kar vi pišete, nikjer ni zapisano ali omenjeno...žal, boste si morali izjavo in tudi predlog novega zakona še enkrat podrobno prebrati.
Zentrum
12. 02. 2012 14.50
+0
@ Someone23, nauči se brati: "Eden od ARGUMENTOV ZAGOVORNIKOV.....".
devlon
12. 02. 2012 15.35
Forhim
12. 02. 2012 18.32
+8
MARTIN JE IZJAVIL: "Našel se bo nekdo, ki bo seveda mojo izjavo poskusil zlorabiti. Ko rečem mir, ljubezen in razumevanje mislim na dva odrasla, zrela, prisebna in racionalna človeka. Bodisi da gre za žensko in moškega, žensko in žensko, moškega in moškega oziroma kakor koli želite. Vse dokler se dva zadržujeta v nekih moralnih okvirjih in spoštujeta drug drugega in pri tem sta zavestno stopila v skupnost, ne zaznam nobene težave glede posvojitev otrok." Fant je zelo spretno razložil! Torej pomembno je, da se dva, ki sta skupaj razumeta, spostujeta, bla bla bla... Ne glede na SPOLNOST! PODPIRA ENAKOPRAVNOST VSEH! Nič ne berete samo bluzite tja v tri dni!
gruli75
12. 02. 2012 14.01
-5
Sem PROTI sprejetemu družinskemu zakoniku!!!!!!! Neprimernost zakonika se ne kaže samo v tem, da navedeni členi (zlasti 5. člen in drugi odstavek 217. člena zakonika) preprosto ne sodijo v zakonik (ta naj bi namreč urejal le razmerja v heteroseksualnih družinah oziroma skupnostih v vseh različicah), ampak tudi v tem, da istospolnosti (in vse kar je z njo povezano) zaradi njene specifičnosti ne gre obravnavati skupaj s heteroseksualnostjo, saj gre pri istospolnosti (tako kot pri drugih posebnih spolnih nagnjenih) za posebno spolno nagnjenost, ki potrebuje ločeno zakonsko obravnavo oziroma ureditev od te, ki jo ponuja zakonik. Ni namreč nikakršnega utemeljenega razloga, da ne bi pravice (in obveznosti) istospolnih skupnosti ostale in se po potrebi dopolnile (vključno s pravico do dedovanja otrok v teh skupnostih po krušnem istospolnem staršu) v ali znotraj Zakona o registraciji istospolne partnerske skupnosti (Uradni list RS, št. 65/2005, idr.). Skratka: na referendumu je potrebno zakonik nedvomno in odločno zavrniti.
Forhim
12. 02. 2012 18.40
+3
gruli75.!Vi ste spet en kvazi intelektualec... vidim, da zakone poznate a žal je to tudi vse! .Skrivate se za paravanom mudrosti in vsevednosti (imajo vas za pametnega)a žal ste na osnovne človeške vrednote pozabili. Jaz samo upam, da niste kaki profesor oz. da ne poučujete ljudi po naši mali Sloveniji. Če je temu tako smo na žalost obsojeni na propad. Z ljudmi, ki so vam podobni bomo nazadovali. Glasni ste zelo! Manj pametni ljudje, neodločni ljudje, zmedeni ljudje vas imajo za zelo razgledanega. Poslušajo vas in vam podobne, ter oblikujejo svoje mnenje. Vam to paše... samo vam povem, da ne bo več dolgo trajalo, ker nimate prav!!! Lep večer!
Zentrum
12. 02. 2012 18.46
-5
@ Forhim, za razliko od tebe je povedal vsaj nekaj konkretnega. Vse, kar pa ti s t.i. "človeškim čutom" znaš, pa je splošno žaljenje in ponavljanje že 100-krat slišanih žaljivk. Osnovne človeške vrednote pri otroku pomenijo, da ima očeta IN mater, NE očeta in očeta in NE mater in mater. Še enkrat, otroci v svojih starših vidijo vzor in če bo fant imel poženščenega očeta, je velika verjetnost, da bo tudi sam postal poženščen - dosti večja verjetnost, kot če bi imel "normalnega" očeta. Isto je z materjo - v materi vidi svojo bodočo partnerko, torej pri izbiri punce ponavadi išče pozitivne stvari, ki mu jih je nudila mama. Malo pogooglaj, študije so že kar nekaj časa na voljo.
sportNICK
12. 02. 2012 21.26
+4
@gruli75, 14. Ustave RS določa: \"V Sloveniji so vsakomur zagotovljene enake človekove pravice in temeljne svoboščine, ne glede na narodnost, raso, spol, jezik, vero, politično ali drugo prepričanje, gmotno stanje, rojstvo, izobrazbo, družbeni položaj ali katerokoli drugo osebno okoliščino. Vsi so pred zakonom enaki.\" Družinski zakonik celovito in sistematično ureja pravna razmerja s področja družinskega prava, zato je prav, da v tem okviru ureja tudi osnovne socialne pravice istospolnih parov. S tem Družinski zakonik nikomur ničesar ne jemlje, daje pa osnovne pravice pravice tistim, ki jih sedaj nimajo. ZA DRUŽINSKI ZAKONIK!
janez.jalen14
12. 02. 2012 12.17
+0
članek je žaljiv, sovražen do vseh heteroseksualnih ljudi, do otrok in do vseh, ki so proti novemu družinskemu zakoniku. "neandartalci"? avtor, urednik ter seveda Martin Perović ste bili pravkar prijavljeni pristojnim inštitucijam.
Zentrum
12. 02. 2012 12.24
+2
Samo res. Pismo, tako sem že navajen teh "žaljivk" s strani "drugače mislečih", da tega sploh opazil nisem. Hvala za opomin, sem tudi sam podal prijavo.
DION88
12. 02. 2012 12.37
+7
DION88
12. 02. 2012 12.40
+4
Od kdaj pa je neandertalec žaljivka? Vidva sta pa res taprava :D
Babuka5
12. 02. 2012 12.42
+4
JANEZ & RADENSKA :) vidva bi lahko kakšno humoristično oddajo vodila ;)
Zentrum
12. 02. 2012 12.45
+6
Človek zagovarja strpnost, a je sam nestrpen do drugače mislečih in jih enači z neandertalci. Ne vem, če bi mu jaz rekel p*der, bi pa takoj bil označen za homofoba, nestrpneža, nesramneža, zaostalega, itd itd.
Babuka5
12. 02. 2012 12.53
+2
Mislim, da noben homoseksualec, ki se je sam s seboj sprijaznil, s svojo seksualno usmerjenostjo, nima problemov z nazivi povezanimi s homoseksualnostjo...saj se tudi med seboj zafrkavajo z raznoraznimi nazivi, ki smo si jih za njih izmislili heteroseksualci, da bi jih lahko žalili...so pač bolj odprte glave in ponavadi zelo ironični in zabavni.
Zentrum
12. 02. 2012 13.09
+2
Med sabo že. Drugače je, ko kaj podobnega izusti heteroseksualec. Ni mi treba buč prodajat, znam tudi sam opazovat. ;)
Babuka5
12. 02. 2012 13.14
+3
Seveda je drugače, ker izraz uporabi kot žaljivko (ton in način izrečene besede je zelo pomemben), glede na to, da znaš opazovati in ne kupuješ buč, bi to lahko vedel :)
janez.jalen14
12. 02. 2012 13.15
-4
naj se sprijaznijo še s tem, da p3dri ne morejo rodit otrok, mi jim jih pa tudi ne bomo podarjali z žegnom države.
DION88
12. 02. 2012 13.18
+4
...janez, a še nisi razbral, da ne govorimo o rojevanju in delanju otrok med istospolnimi partnerji...to že vemo veš, da ne gre :) pa vseeno hvala za tvoj prispevek ;)
Zentrum
12. 02. 2012 13.22
-2
Babuka5, isto je v obratni smeri, ker dvomim, da je tale samooklicani talent dal tisto primerjavo v pozitivnem tonu, ane?
janez.jalen14
12. 02. 2012 13.57
-1
dion, a še nisi dojel, da ima moj stavek dva dela? drugi del si prebral?
mikson1402
12. 02. 2012 11.17
+1
bravo Martin !!
jagger51
12. 02. 2012 09.34
+9
Odtavali ste od teme o kateri govori članek. Ne pogovarjamo se kdo bo otroka rodil ker je to naravno določeno. Pomembno je kdo ga bo vzgajal: kdor je za to sposoben finančno,zrelo in odgovorno.
Zentrum
12. 02. 2012 11.16
-3
Niso pomembne samo finance in odgovornost. Je toliko faktorjev vmes, da glava boli. Primer: če bo otrok v svojem očetu videl poženščenega moškega, je ogromna verjetnost, da bo tudi sam postal poženščeni moški, ker je že splošno znano dejstvo, da otroci svoje starše jemljejo kot vzornike. Študije tudi nakazujejo, da dečki v svojih materah vidijo popolnega partnerja (pozitivne stvari, ki jim jih nudi mati, iščejo pri svojih bodočih partnerjih). Kaj bo torej v družinah, kjer sta dva očeta..? In isto velja za punce; kaj bo v družinah, kjer sta dve materi? Vedno podpiram enakopravnost, torej, da se človeka ne sodi glede na njegov spol, raso, versko prepričanje in spolno nagnjenost. Vendar pa, kar se pa tiče vzgoje otrok, bi pa bilo boljše, da jih vzgajajo v družinah z mamo in očetom, ker dolgoročno gledano se to ne bo dobro končalo.
Babuka5
12. 02. 2012 12.57
+8
RADENSKA; Kaj bo pa z otroki, ki nimajo niti ene matere in niti enega očeta, z otroki, ki imajo samo eno mamo in so brez očeta ali obratno, kaj bomo pa s temi naredili???
janez.jalen14
12. 02. 2012 13.16
-4
tisoče normalnih parov brez otrok si želi posvojiti otroka. a otrok je malo. zelo malo. ti bi še te prikrajšal za mamo? ali za očeta?
DION88
12. 02. 2012 13.27
+5
...sirotišnice po svetu so polne sirot, veš Janez...ne, ne veš...
janez.jalen14
12. 02. 2012 13.58
-4
veš, da ta zakon govori o otrokih v sloveniji? ne, ne veš.
Zentrum
12. 02. 2012 14.14
-2
Babuka5, kot sem že omenil v eni svoji prejšnji objavi, katero si tudi sam popljuval - otrok, ki odrašča z enim staršem oz. z enim tipom starša, se v adolescenci počuti, kot da mu nekaj manjka. Lahko je uspešen, bogat, sposoben, lep, oh in sploh vse, ampak vseeno čuti, kot da nekaj manjka, kot da je bil "prikrajšan" za eno ključno stvar.
Someone23
12. 02. 2012 14.50
+4
No Radenska in kaj bomo tu naredili, bomo prepovedali z zakonom enostarševske družine?
Zentrum
12. 02. 2012 15.12
-2
Eno je posledica nesrečnih dejanj, tako da se to ne more primerjati na način, kot ga želiš.
Garfield7497
12. 02. 2012 08.57
-5
kr neki.....jao slo ....scena
jaka
12. 02. 2012 08.35
-4
Nisem vedel, da je Martin Perović tudi homoxxx aktivist.
Spetsnaz
12. 02. 2012 08.53
-5
Tucci
12. 02. 2012 07.55
-3
Jaz se pa vprašam, kako bi otrok doživljal in razumel ljubljenje dveh očetov, če sam ni istospolno usmerjen.
Babuka5
12. 02. 2012 12.46
+16
Veš, veliko je heteroseksualno usmerjenih ljudi, ki razumejo homoseksualnost, so pač bolj razviti za razliko od nekaterih...še posebej takšen otrok, bi bil vzgajan v duhu tolerance in odprtosti za drugačnost, brez predsodkov.
bozicek_
12. 02. 2012 14.03
+8
bravo babuka! včasih se res vprašam v kako zastareli družbi živimo... oziroma kaj je cerkev nardila iz nas...
sebastijans03
11. 02. 2012 22.17
-2
Strogo proti! V principu dobro mišljen,vendar me moti nekaj členov. Otroci se lahko normalno razvijejo samo ob normalnem očetu in normalni mami. Ne pozabite dragi slovenci,kako so vam stare mame kuhale in kako so bili stari očetje ponosni na vas,ne pozabite,da ste odrašali v normalnih slovenskih družinah. Nisem nikakršen konzervativec,ampak kar je preveč je pa preveč..ne nasedajmo neki zgrešeni propagandi. Nič nimam proti gejem in lezbijkam,imam celo prijatelja,ki je gej,vendar! to ni naravno. Pač ni in pika.In istospolni partnerji ne bi smeli vzgajati otrok. Mladim dečkom in deklicam mora biti kristalno jasno,da je normalno,če jih privlači nasprotni spol,če ne pomislite v kaj se bo razvila naša družba. Že tako je vse skupaj bolj slabo,če pa naslednje generacije ne bodo vedele niti osnovnih preživetvenih zakonov,pol pa....
dubovcanka
12. 02. 2012 00.00
+6
No ti normalni sebastijan, kako boš pa zagotovil vsakemu otroku, da bo imel normalnega očeta in normalno mater? Kakšna omejenost. Resno, dejmo še predpisat kaj je to normalno. striktno v obnašanju znotraj druživne. Drugače pa preberi Kinsleya pa boš ugotovil, da je čisto naravno, da tistih nekaj procentov posameznikov privlači isti spol. Najdemo tudi pri živalih itd.
vzhod
12. 02. 2012 00.26
-12
me isti spol te ne more provlacit,razem ce imas paihicno bolezen.do leta 1953 je homoseksualnost bila oznacena kot bolezen.par let pred tem so v sam franciscu homoseksualci napadli cerkve,policijo,ponoci ubijali in napadali,klali oscojili so na silo policijo prevzeli oblast nad mestom...kasneje so postali tako mocni da so dosegli da so umakniki homoseksualnost z seunama psoholoskih polezni.to je bilo dosezeno na silo in danes nam prodajajo da je to normalno.
DION88
12. 02. 2012 00.31
+6
VZHOD, to si na google translate napisal? :D
sebastijans03
12. 02. 2012 02.53
-3
dubovčanka vsakemu otroku ne moreš zagotovit normalnih staršev niti drugih osnovnih stvari za preživetje. se 100% strinjam,da istospolna usmerjenost obstaja povsod v določenem odstotku,in obstaja že odkar obstaja človeštvo,in ne vidim v tem nobenega problema.niti ne vidim problema v tem,da se istospolne skupnosti izenači.pa naj se ženijo,če se hočejo.vidim pa velik problem v tem,da se uzakoni,da lahko imajo istospolni partnerji kakršno koli možnost vzgajati otroke v tej zvezi.otrok potrebuje v odraščanju ženski in moški lik,to je naravno,normalno in prav. In morem poudarit,da vsi izobraženci iz psihologije in ostali,ki zagovarjajo,to da je povsem vseeno kdo vzgaja otroka..ali klasična družina ali nekakšna moderna,zame niso v stiku z realnim življenjem. Prvo bi se morali uprašati,kako so se znašli na tem našem svetu v katerem živimo. Vsi izobraženci in ostali,ki zagovarjajo ta člen so procentualno v veliki manjšini
sebastijans03
12. 02. 2012 03.03
-3
in delajo galamo okoli tega,kar je večini ljudi jasno kot beli dan.Predstavljaj si,da si v 5,6,7 razdredu in živiš v družini z dvema lazbijkama. Kdo je normalen?ti ali 25 ostalih iz trad.družin? Vsi! Samo v življenju boš imela ti večje probleme s samozavestjo in manjkale ti bodo poteze,ki bi ti jih dal oče.verjemi,ker poznam. in nehajte že enkrat gledat sebično. otrok je živo bitje in ne sredstvo za doseganje interesov.ne vem kam to pelje....če bo šlo tako naprej,bodo kmalu geji rojevali namesto žensk...mislim da je človeštvo izgubilo kompas,kar je vidno na vsakem koraku.nalog ženske je da rojevajo in naloga moških da priskrbijo hrano in zaščito.danes je življenje seveda zelo kompleksno,vendar če to vzameš za podlago postane dan lepši in svet preprostejši.generacije so se rojevale in umirale na ta način in mi tega ne bomo spremenili.
sportNICK
12. 02. 2012 21.33
+4
@sebastjans03, po tvoji logiki tudi vsi, ki imamo modre oči, nismo normalni, ker smo v manjšini. Ni normalno samo tisto, kar je večinsko. Vsi smo kdaj tudi manjšina, pa zato še nismo nenormalni.
Tomislava Ule
11. 02. 2012 21.23
+6
Bravo Martin , lepo si povedal. Kljub mladosti, imaš glavo na pravem mestu, za razliko nekaterih, tudi politikov. No politiki imajo glave itak na piediastalu.
aurora 12
12. 02. 2012 19.37
+3
bravo, končno negdo ki je lepo povedal, brez žaljivk, tudi jaz mislim kot Martin
Forhim
11. 02. 2012 18.37
+16
ZA DRUŽINSKI ZAKONIK! BRAVO MARTIN!
Forhim
11. 02. 2012 18.35
+5
Edini slovenski glasbenik, ki zna peti in to počne brezhibno! Edini, ki upa govoriti in se ne boji negativnih kritik. Imel sem priložnost ga spoznati. Pameten, uglajen, kulturen in zelo iskren. Zelo mlad fant je za sabo pa ima že ogromno. Delaven zelo! Uspešno vodi svoj frizerski salon in svojo prelepo kavarnico v MB. Več take mladine potrebujemo!!!
titancic
11. 02. 2012 20.20
-1
Ja, najbolj uglajena je pa tista primerjava z neandertalci, to pove vse o njegovi briljantnosti in vzgibih, ki ga silijo v tako leporečje...
Tomislava Ule
11. 02. 2012 21.25
+6
ja več takih, titancic pa zgleda, da ga zanima samo leporečje
jaka
12. 02. 2012 08.44
-5
On ni slovenski glasbenik, ker je pred nekaj leti šele prišel iz Srbije.
Spetsnaz
12. 02. 2012 08.56
-6
sportNICK
11. 02. 2012 18.25
-3
Družinski zakonik (DZak) istospolnim parom prepoveduje posvojitev otrok, saj 217. člen DZak izrecno določa, da lahko samo zakonca ali zunajzakonska partnerja, torej moški in ženska, skupaj posvojita otroka.
alaboh
11. 02. 2012 19.27
+10
Družinski zakonik istospolnima partnerjema skupaj NE OMOGOČA POSVOJITVE otroka, ampak lahko istospolni partner posvoji le otroka svojega partnerja.
bledin2
11. 02. 2012 17.50
+23
Vsi ki ste proti zakoniku očitno mislite, da bosta 2 homoseksualca "iztrgala" otroka nekemu paru in ga vzgajala, ampak enostavo bota posvojila otroka, ki bi drugače odraščal brez kogarkoli, z minimalnimi socialnimi standarti. ZA DRUŽINSKI ZAKONIK!
billie_jean
11. 02. 2012 18.13
+18
Forhim
11. 02. 2012 18.24
+18
aurora 12
12. 02. 2012 19.41
+0
pa vi veste koliko heteroseksualnih partnerjev bi tudi rado posvojilo otroke, pa ne da so istospolni sami bogataši in brez napak, pa kaj še
tali11
11. 02. 2012 17.05
+7
Bodoči mandatar. Njega je imel Janez v mislih kot bodočega naslednika.
Madkupe
11. 02. 2012 15.12
-11
Kot da njegovo mnenje zanima širno Slovenijo.Vsak lolek se že na vse spozna.Aja pa sosedova Franca,ki ima 86 let čaka na vašega novinarja.Tudi ona bi rada kakšno minutko slave.
Babuka5
11. 02. 2012 16.11
+10
Slave??? Nimate vi pojma kaj je slava! Samo povedal je kaj si misli, ker so ga vprašali!
titancic
11. 02. 2012 20.21
-5
Ja in ravno to so slučajno izpostavili na celi strani, ker nima kaj pametnejšega za povedat...
vengus
11. 02. 2012 14.06
-5
sedaj bo pa že vsak mulc,ki je komaj dobro zlezel iz plenic pametoval o družinskem zakoniku.vidi se,da imamo v sloveniji največji procent ljudi na prebivalstvo,ki bi radi na vsak način prišli v medije.pevcev in pevk imamo že toliko,da jih bo kmalu več kot ptičev,da o manekenkah in kvazi kuharjih,ki jih vsak dan gledamo na televiziji sploh ne govorim.
Someone23
11. 02. 2012 18.16
+8
Ta mulc je zate genij!!! Malo se pozanimaj pa potem komentiraj! Martinu pa vsaka čast! Vsi, ki ga poznajo so istega mnenja! Neverjetna zrelost! Ogromno je dosegel in seveda še bo! Netipičen primer 23letnika!
Tomislava Ule
11. 02. 2012 21.27
+2
Vengus, grdo rečeno, a se zavedaš, da svet na mladih stoji? Najbrž ne.