Domača scena

Kdo je Marija Antoinetta?

Ljubljana, 15. 11. 2010 11.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Maksim Mrvica je končal svojo turnejo po Sloveniji. Nad njegovim nastopom je bila poleg občinstva navdušena tudi posebna gostja Marija Antoinetta, ki se mudi v Ljubljani na uradnem obisku.

Marija je prisluhnila koncertu Maksima Mrvice.
Marija je prisluhnila koncertu Maksima Mrvice. FOTO: Aljoša Kravanja

Pred nekaj časa je Marija Antoinetta, ki je v Ljubljani na uradnem obisku, obiskala koncert hrvaškega pianista Maksima Mrvice. Slovenske prestolnice pa zaenkrat še ne namerava zapustiti. Kmalu bo Marija, ki je tokrat ne bo igrala Ula Furlan, ampak Marko Mandić, v Viteški dvorani Križank gostja v pogovorni oddaji, ki jo bo vodila Darja Zgonc.

Maria Antoinetta - 3
Maria Antoinetta - 3 FOTO: Aljoša Kravanja
In kaj ima Marija povedati?

Soočenje z njo razgalja njeno podobo, razloge njenih dejanj, njene osebne stiske in veselja, kot jih vidimo danes z dvestoletno časovno distanco. V pogovoru z Darjo Zgonc bo Marija tako prvič odkrito in neposredno spregovorila o svojem času, življenju na francoskem dvoru, družini, zakonu in ljubezni.

Marija Antoinetta od osebnosti in zunanjega videza po nekaj več kot dveh stoletjih ni ohranila vseh svojih zunanjih značilnosti in karakternih potez. Tudi svojega spola ne.

Maria je k sodelovanju povabila lepo število slovenskih intelektualcev in javno prepoznavnih oseb in vsak od njih bo Mariji Antoinetti zastavi nekaj vprašanj.

O dogodku

Dogodek ima vse prvine talk showa kot tudi multimedijske gledališke predstave in v marsičem poustvarja družbene situacije na francoskem dvoru 18. stoletja (izpostavljenost Marije

Premiera uprizoritvenega dogodka Marija Antoinetta bo 23. novembra, v Viteški dvorani Križank.

Antoinette, dvorno etiketo, opazovanje ipd.) ter s tem vzpostavlja temeljne značilnosti družbe, tako takratnega kot tudi našega časa. Prav zaradi svoje svojevrstnosti in žanrske neulovljivosti, dokumentarnosti ter brezčasnosti se projekt Marija Antoinetta kljub dvornim konvencijam, etiketi in formi pogovorne oddaje dejansko giblje na robu – na skrajnem robu (ne)konvencionalnosti.
 

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (5)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nevica
17. 11. 2010 07.22
Jaz sem mislila, da bo pod tipkami zagorelo...to že ni bil playback. Uživala sem kot že dolgo ne. A še vedno mislim, da mora frizura igrati z njim. Tale špičasti štirk se sploh ne sklada z njim. Gre za kombinacijo velike energije, ki se sprošča in romantike...Ne moreš izgledati kot, da imaš čelado na glavi. Saj življenje je res nevarno, a... :-)
Mateja Gašperin
16. 11. 2010 20.39
Popravek: Mešalka ni bla nastavljena na dvorane kot npr. filharmonija - k ma že v osnovi čist drugačno grajena kot ''večnamenske dvorane''
Mateja Gašperin
16. 11. 2010 20.38
Men je bil koncert zakon. Na klavir ni igral na playback (to sliši celo človek brez glasbene podlage) je bla pa spremljava velik preglasna. je pa tud res, da majo oni mešalko nastavljeno na dvorane, primerne takim dogodkom in bi mogu človk za vsak komad posebej jakost ročno nastavljat. Skratka I get it. Sam to še ne pomeni, da človek ne zna igrat. js se strinjam, da je eventim postavil previsoko ceno (sploh za dvorano v čatežu, ki sploh ni primerna za kakšne koli glasbene prireditve), sam Maksim kljub temu obvlada. Sm mela tudi to srečo, da sem bla lahko zraven kot del tv ekipe :)
Skipper
16. 11. 2010 13.38
Frizerja rabimo tudi tisti, ki smo se uspeli ujet na limance in mu plačali 45 JEURov za playback hrup - nasilje nad poslušačci, instrumentom in našimi denarnicami. Pa fant verjetno celo zna kaj zaigrat ...
nevica
16. 11. 2010 07.47
Maksim rabi starega frizerja. Tole na njegovi glavi je čista katastrofa.