Tuja scena

Analiza DNK pokazala: princ William ima indijske korenine

London, 15. 06. 2013 08.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Princ William je neposredni potomec indijske ženske. Do tega so znanstveniki prišli s testiranjem DNK dveh sestričen matere pokojne princese Diane, ki so ju nato primerjali z globalno podatkovno bazo.

William in njegova žena Kate bosta kmalu prvič postala starša, potomec pa ne bo imel indijske krvi.
William in njegova žena Kate bosta kmalu prvič postala starša, potomec pa ne bo imel indijske krvi. FOTO: Reuters
Britanska kraljeva družina je bila dolgo časa pod udarom kritik zaradi nemških prednikov, zdaj pa je na dan prišlo, da se po žilah drugega v vrsti za britansko krono pretaka tudi indijska kri.

Kot je pokazala analiza, ki jo je izvedlo neko britansko podjetje, je Princ William neposredni potomec indijske ženske. Znanstveniki so testirali DNK dveh sestričen matere pokojne princese Diane in ju primerjali z globalno podatkovno bazo. Rezultati so pokazali, da je bila prinčeva prapraprapraprababica hčerka Elize Kewark in Theodora Forbesa (1788–1820), škotskega trgovca, ki je delal v Suratu, severno od današnjega Mumbaja.

Kewarkin DNK – ki se prenaša izključno z matere na otroka – je nato šla vse do Frances Roche (1936–2004), ki se je poročila z grofom Spencerjem in tako tudi na njuno hčerko, lady Diano Spencer, prinčevo mater.

Glavni znanstvenik podjetja, ki je izvedlo analizo, Jim Wilson je dejal, da ima William verjetno zelo malo indijske krvi, okoli pol odstotka, ki pa se ne bo prenesla na njegovega otroka.

Buckinghamska palača novice ni želela komentirati.

Princ William je neposredni potomec indijske ženske.
Princ William je neposredni potomec indijske ženske. FOTO: Reuters
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

HooplaToopla
31. 07. 2013 23.52
+2
"Analiza DNK pokazala: princ William ima indijske korenine" --- Naj še na Bosance test naredijo za vsak slučaj. Če upajo.
bondxyz
16. 06. 2013 21.17
Neposredno potomec indijske ženske - se pravi je bila Diana Indijka... Jao... Tako jaz to razumem. Sicer pa je oče moje prijateljice pol Egipščan in pol belec in je čisto temen, kolegica ima mamo belko in očeta pol pol - še vseeno je temna. Pravkar je rodila, njen mož je belec in tamali je čist bel, niti malo ne spominja da bi imel kake druge gene.
hope.
15. 06. 2013 19.42
+21
Kaj to analizo je župnik delal? za njega smo vsi bratje in sestre
NSjezek
15. 06. 2013 20.07
+6
grumman
15. 06. 2013 19.01
+7
ja moji predniki so pa iz afrike....
NSjezek
15. 06. 2013 18.45
+8
valda, obama je pa belc, to so potrdili znanstveniki
RDJr
15. 06. 2013 17.20
+48
"Princ William je neposredni potomec indijske ženske." Razjasnite si pojme posredno in neposredno. Njegova prapraprapraprababica potomka Indijke, torej je ona neposredna potomka Indijke, vse kasnejše je posredno.
bondxyz
16. 06. 2013 21.19
No, na srečo nisem edina tako razumela :) Sem mislila, da sem že neumna... Mislim, da bi lahko mesto pisca člankov odstopili komu drugemu.
ssecnik
15. 06. 2013 17.18
+13
Naši "Romi" majo tudi indijske korenine.A ta tud krade?
dreko123
16. 06. 2013 15.19
+1
jg57
16. 06. 2013 15.37
+1
to pa ne drži. Naši romu so tu od "žmeraj". Če ne varjemeš jih pa vprašj.
kmadra
15. 06. 2013 15.42
-2
REPTILSKE KORENINE !
dreko123
16. 06. 2013 15.24
+2
še en spranc ki je najbrž nabijal o koncu sveta 2012, pa da bomo reknarniral v drugo dimenzijo, pa da so med nami dinozavri oz. neki vesoljci (reptili) ki imajo vajeti v rokah.. pravljice za sprane ljudi zrele za v polje... poba zapomni na svetu ni nobenih "reptilov" ki ga vodijo, so samo židje ki vodijo večino sveta - bank, politke, držav in si na vsak način prizadevajo voditi še preosali del sveta... to je vsa matematika... ostalo so vse pravljice! :) tele "modrokrvne lutke" enako kot ameriko in evropo vodijo rotschildi, rockafellerji in na koncu builderbergi - nekje v tem zaporedu :)
pridnaov?ka
15. 06. 2013 13.17
+22
se pravi,da je brazilc ??
alenka.NN
15. 06. 2013 13.57
+44
haha....in če še malo raziščejo, bo plazilc :))))
koal?ica
15. 06. 2013 13.09
+67
kakšna bedasta novica,če greš toliko rodov nazaj ima večina ljudi korenine od vsepovsod
ljx
15. 06. 2013 12.38
+16
Wiliamov obraz je identičen odtisu iz Torinskega prta! Ko so ovco Dolly klonirali je bil William v Rothchildovem cejtungu objavljen na sliki držeč ovco v svojem obemu ter za parkelj od noge.Parkelj v tleh pušča sled podobno Pentagramu,za njega pa pravijo naj bi bil kloniran iz Jezusove krvi iz Torinskega prta. Wiliam Arthur,tako kot Kralj Arthur,Gral ali Sang Real,vitezi okroklega stola,vse to dejanjsko obstaja in to plemstvo je skozi stoletja zbiralo krvne linije tako,da si enega dneva upravičeno lahko razglasijo za vladarje celega sveta,skozi krvne linije, Jeruzalem??? Priprave na rušenje Džamije Al Aksa na Tempeljskem Griču so že v teku in postavitvi novega Templja kjer bo NWO kronal novega svetovnega vladarja,tem pripravam se reče Arabska Pomlad in so v polnem teku.
grmstrm
15. 06. 2013 12.54
+10
batom@pinkponk.com
15. 06. 2013 12.58
+5
janezpodre
15. 06. 2013 12.26
+9
Ne pišite o DNK, ker nimate osnovnih pojmov. Mitohondrijski DNK se prenaša pa ženski liniji, pri moških ne obstaja, torej pri princu se ne da ugotoviti nobenih indijskih "korenin", "krvi" in podobnih nesmislov. Da je bila neka prednica Indijka, se ugotovi bolje po priimku, kot pa po DNK.
dannyer
15. 06. 2013 12.30
+6
to povej novinarjem ter onim ki nimajo pojma . se strinjam s teboj. in zelo lepo si napisal da bi še povprečnež moral razumeti . (in kot zanimivost krvno linijo prinaša vedno moški naslednik in ne ženska to so vedeli že 5000 let nazaj samo liberalci ga kvarijo)
arihta
15. 06. 2013 12.43
+8
Je res, da se mtDNK prenaša po ženski liniji, ker se ne prenese v jajčno celico pri oploditvi, ampak to še ne pomeni, da ga moški naspoh nimajo! Seveda ga imajo. Sicer pa DNK ni zgolj mitohondrijski, ampak tudi jedrni (nuklearni), v jedru celice... Tak da ne drugim o tem da nimajo pojma, če še sam ne veš kaj govoriš...
Demination
15. 06. 2013 15.21
+3
mogoče je indijsko travo kadil ki mu je namesto uničla 100tisoč celic nardila 100tisoč novih z priokusom indije :D
bondxyz
16. 06. 2013 21.22
Zanimivo tole... No, sinček od kolegice, ki ima očeta pol Egippčana, pol belca inmamo belko, njen partner pa je belec, je čisto bel, čeprav je ona zelo temna - a je to zardi tega ali ker je že toliko mešan z belci?
totinori
15. 06. 2013 12.02
+31
Bolj zanimiva bi bila analiza sumljivega Harryja!
mrdezan
15. 06. 2013 11.50
+28
Da je kraljica Elizabeta ||. sestricna George W. Bush starejega pa ne boste razkrili?
grmstrm
15. 06. 2013 12.58
+7
Jp samo 3 predsedniki v zgodovini ZDA niso bili v sorodu z "dvorom", ki pa je bolan do amena. Zato so Diano ubil. Folk pa živi RISANKO TIPA 24khur. Zgodovina je prirejena!
mrdezan
15. 06. 2013 13.00
+1
andisej
15. 06. 2013 11.02
+7
bosa je ta . Njegov zunanji profil je anglosaški , znastveniki so malo okoreli pa ne znajo več ločevat pleve od plevela ,
dannyer
15. 06. 2013 12.05
+1
sestrinjam pomojem gre za pranje možganov da ne bi angleži bili preveč proti multi kult ki se ga začenjajo upirati najprej farsa ne bbcju zdaj pa še to preveč naključij
dannyer
15. 06. 2013 12.06
+2
in dijana naj bi bila potomka ene najstarejših družin v angliji ?????. smešna raziskava ki pa naj bolj udari na neizobražence torej kruto dejanje
grmstrm
15. 06. 2013 12.59
+2
nnikkitta
15. 06. 2013 10.47
+42
Ja in kaj potem? V toliko tisočletjih zgodovine človeške vrste smo itak nekje v zgodovini bolj ali manj vsi povezani
Ramzess
15. 06. 2013 10.45
+25
Britanski dvor ima korenine in povezave marsikje, zato se ni ničemur čuditi.
anyssa
15. 06. 2013 10.44
+13
In zakaj so delali DNK analizo? A se ga hoče fotr odrečt, al hočejo spet kaj bluzit o mami Diani?
LovecNaKomuniste
15. 06. 2013 10.40
+5
Daleč znano je, da so te vse, razen Angleži..... Grki, Francozi itd.
grmstrm
15. 06. 2013 13.01
+2
EvelinaHana
15. 06. 2013 10.27
+10
In kaj sedaj? Kaj naj bi pa komentirali? Kot da bi se morali tega sramovati?? A kako... Najbolj pomembno bi bilo, da bi po Diani podedoval srčnost in dobroto, pa seveda lepoto :) (tudi to bi prišlo prav :D)