Tujina

Cilj Adama Lanze: ubiti več ljudi kot Breivik

Newtown, 19. 02. 2013 07.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Adam Lanza, ki je na osnovni šoli Sandy Hook v Connecticutu ustrelil 20 otrok in šest odraslih, naj bi s tem dejanjem želel preseči norveškega skrajneža Breivika, s katerim naj bi bil obseden. Lanza naj bi bil tudi močno pod vplivom nasilnih videoiger.

Adam Lanza, ki je lani na osnovni šoli Sandy Hook v mestu Newtown v Connecticutu ustrelil 20 otrok in šest odraslih, je s tem dejanjem želel preseči množičnega morilca Andersa Breivika, ki je julija 2011 na Norveškem ubil 77 ljudi, poroča CBS, ki se sklicuje na neimenovane policijske vire.

Adam Lanza naj bi bil obseden z Breivikom.
Adam Lanza naj bi bil obseden z Breivikom. FOTO:

Sodeč po pričevanju dveh preiskovalcev, ki se ukvarjata s primerom, naj bi bil namreč Lanza obseden z Breivikom. Smatral naj bi ga za svojo konkurenco, zato je hotel ubiti več ljudi kot on.

Osnovno šolo naj bi si izbral za kraj pokola, ker je bila "lahka tarča", saj je bilo na enem mestu zbranih veliko ljudi.

Preiskava naj bi po poročanju CBS pokazala tudi, da je bil Lanza agresiven zaradi močnega vpliva nasilnih videoiger, ki jih je večino časa igral v posebni igralnici v svoji kleti. V sobi z zatemnjenimi stekli je vadil svoje strelske veščine, čim več žrtev je bil nekakšen "dober rezultat". Lanza je s svojo mamo Nancy večkrat obiskal tudi bližnje strelišče, na katerem sta skupaj vadila.

Uradni motiv za Lanzovo dejanje sicer še ni znan, tiskovni predstavnik državne policije v Connecticutu Paul Vance pa je informacije o primerjavi z Breivikom že označil za napačno špekuliranje.

Breivik
Breivik FOTO: Reuters

Kot je znano, je Lanza svoj morilski pohod končal hitreje, kot je nameraval. V primerjavi z Breivikom, ki se je predal policiji, pa je Lanza ustrelil še sebe.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (54)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JurijGrmMlajsi
20. 02. 2013 14.38
Marilyn Manson in Anton Layey, ker ga je inspirral. Starea zgodba! Pa tudi prepoved orožja ne bo pomagala, saj je vsee v glavah. To, da je bil poid vplivom različnih "varnih" zdravil pa je nekako ''poazevbljeno''
Seljako1899
19. 02. 2013 21.15
+1
namreč lanza je bil odvisinik od jazz jack rabbit 2...daj nehajte ga srat kako je lahko psihopat zarad igrice ste normalni???
kozlarija2
19. 02. 2013 20.40
+3
Sem gledal en prispevek o teh "nasilnih" igrah so pokazali igre ena je celo brez krvi sem bil presenečen kako nenasilne so bile igre. V nekem dokumentarcu pa je psiholog našteval razloge za preprečitev nadaljnih pohodov, ko se kaj takega zgodi ne sme biti medijsko odmevno saj to spodbudi tudi ostale in res če se spomnite smo bili tista dva tedna bombandirani s podobnimi primeri.
dannyer
19. 02. 2013 19.49
+1
tisti ki verjame tej propagandi je smešen mislim čisto predvidljivo to smo tudi pričakovali
gram.
19. 02. 2013 18.38
+1
Elias47
19. 02. 2013 15.10
+4
Zato, ker je vse to le filmska predstava, manipulacija medijev. "Masaker v Sandy Hook šoli" ni nič drugega kot gledališka predstava za manipuliranje javnosti, v kateri so igrali le zaposleni v CIA-i, DHS, podobni državni agenti in njihove družine. Ne, v tej šoli ni bil umorjen niti eden otrok, Adam Lanza ni ubil nikogar, "filmski igralci", ki so igrali pred kamerami, pa pa so vsi agenti CIA-e in Departmenta za domovinsko Varnost ali pa člani njihovih družin. Mati Adama Lanze je agentka CIA-e. Pejte malo na YouTube in napišite "sandy hook hoax" . Vse skupaj je le stunt, da ameriška vlada dobi izgovor, da lahko v ZDA postopoma uvede prepoved orožja.... Ja, dandanes nam lahko mediji prodajajo laži, ki se nikoli v resnici niso zgodile. Podobno so nas nategovali v primeru Libije, in nas nategujejo tudi v primeru Sirije in Irana... Tudi pri tistem streljanju na predstavi tazadnjega Batmana se je šlo za povsem nekaj drugega, kot pa so nam predstavljali mediji...
Ramzess
19. 02. 2013 13.08
+0
Kaj si bodo še izmislili, da bodo rajo prepričali v svojo resnico, med tem ko prava resnica ostaja skrita.
dragulj4
19. 02. 2013 13.01
+10
Jaz pa skozi gledam porniče.kaj potem bom tudi jaz po taki logiki posilil celi dom upokojencev ne glede na spol???
blacksun6
19. 02. 2013 11.43
+1
še dobro,da ni imel tudi ta oblečene majice od maryln mansona, če ne bi bila kriva "nasilna" glasba,tako so krive "nasilne" igre...orožje mu je dala pa oblast v roke...kdo je tukaj nor????
roaddogg
19. 02. 2013 11.41
+4
Videoigre, droge, lakohol, steroidi... Po medijih sodeč je VEDNO nekaj od tega krivo za tragedije.. Vedno je kriv človek! PS: Zakaj se nikoli ne omeja psihoaktivnih "zdravil", ki jih storilec v času dejanja nosi v krvi, in proizvajalce le-teh "zdravil".. A je preveč dnarja danes v farmaciji , da bi se o tem pisalo??
JurijGrmMlajsi
20. 02. 2013 14.40
ddog Dejstvo je , da se o teh igricah nabija že tri mesece, medtem ko so tiuste informacije ozdravilih naenkrat pozabljene. Me zanima KDO jhe vplivnejši- igičlarski lobi ali farmacvtski koncerbi
JurijGrmMlajsi
20. 02. 2013 14.41
Droge že, sam KATERE! PCP sigurno, tarava pa sigzurno NE!
roaddogg
19. 02. 2013 11.37
+3
Ja, pred obstojem igric se pa pokoli niso dogajali ane ?? Bedast razlog... PS: Ne vem če bi verjel, da je hotel preseči Breivika.. sicer se je projekta lotil precej neresno.. Breivik je deloval na otoku kjer poti za pobeg ni bilo... Iz šole pa se lahko ljudi evakuira... Če bi imel resen namen preseči Breivika, potem bi hodil od razreda do razreda in samo bombe metal not... Ne pa da se je osredotočil na 1 razred...
Ramzess
19. 02. 2013 13.10
+0
Že pri Breiviku marsikdo ne verjame, da je, na otoku, streljal sam, račun se pač ne izide.
chillas1990
19. 02. 2013 11.28
+4
jah,vi vedno okrivite igrce za takšne pokole..čist vedno..v bistvu pa mladi živijo v prevelik stresu zaradi vsega kar se dogaja okoli njih in potem ni čudno da enkrat nekje eksplodira
lordslayer
19. 02. 2013 11.05
+2
ja, seveda, nasilne videoigre so tisto pravo, bravo ... totalna bedarija ... če mislš bit fantik, ti igrce nč ne pripomorejo, prej starši in okolica ... novinarji skušajo prikazati igrce kot nek bu že od časa prvega Doom-a, nobem se pa ne vpraša v kakšnem okolju živijo prestopniki, ki so kao navdih za nasilje našli v igricah,
FlowerOfLife
19. 02. 2013 10.58
+5
Cilj CIE je bil razorožitev ljudi v amerki
Kozorog65
19. 02. 2013 10.55
+1
Ma kakšne video igrice? Američani imajo pač veliko vtrgancev - to je to...
Samson80
19. 02. 2013 11.06
+2
nekje sem bral da imajo 20 milijonov ljudi s raznimi psihozami in podobnimi motnjami. Tako da nič čudnega da se to dogaja
JurijGrmMlajsi
20. 02. 2013 14.43
Samson80 Vporšanje je ZAKAJ....še raje pa, zakaj si zmišjujejo te pšodatke? farmacetvski lobi bi najraje vse dal na razna "ztdravila". DSM (priročnih psihičnih motenj) pa ima kar 450 ''boleznii'' odf teh pa 99% NE DA diagnsoticirati na znastvenb način! ko se nek "strokovnjak" mallo pomeni s pacientom je to že dovlj ua diagnozo
damageinc
19. 02. 2013 10.52
+3
Po tej logiki bi se to potem redno dogajalo v J. Koreji, kjer so videoigre šport #1. Aja, kaj? Tam se to še niti enkrat ni zgodilo? Zanimivo. Kar se tega tiče priporočam ogled videa "tragedy and video game violence" na youtubu, lp.
Morana7
19. 02. 2013 11.28
+1
Sem že pogledala..tip je naredil, kar bi moral storiti en povsem povprečen raziskovalni novinar z nekaj comon sensa. Dober in zelo relano predstavljen prispevek.
umazanec2222
19. 02. 2013 10.49
+7
In spet med to mešajo videoigre...Če je človek psihič na to pač ne vplivajo nobene videoigre
Samson80
19. 02. 2013 10.48
+10
pa dajte že nehat pisat te bedarije iz amerike , ja igrice so krive : japajade Igrice igram že 25 let in nisem še nobenega ubil , nasilne filme gledam od svojega 5 leta in nisem nasilen Zakaj ne poveste da je glavni krivec to , da v ameriki vsakega ki se malo drugače obnaša, takoj nafilajo s psihotičnimi zdravili - samo poglejte , vsi taki morilci so bil pod vplivom takih zdravil ki ti tako spremenijo kemično ravnovesje v možganih da ti spremeni vedenje in sploh nimaš več empatije in občutka kaj je prav in kaj narobe
grmstrm
19. 02. 2013 10.49
JurijGrmMlajsi
20. 02. 2013 14.44
blacksun6
19. 02. 2013 10.40
+16
"streljam" že 20 let, pa ni še nobeden mrtev zaradi tega....ko pa razmišljam o celotnem sistemu, kapitalizmu, požrešnosti, lopovščini itd., pa bi včasih človek lahko naredu kej takega brez problema, vendar ne pri nedolžnih otrocih, ampak pri tistih ki vse to dejansko podpirajo....
Samson80
19. 02. 2013 10.50
+7
seveda , kriv je sistem in družba v katerem živijo v ameriki. Samo primer : če afganistanec ki se brani pred okupacijo ubije američana je terorist , če američan ubije 200 afganistancev je nacionalni heroj in dobi odlikovanja za pogum Pa še to : to se dogaja zato , ker so taki potem "zvezde" v ameriki , samo poglejte koliko se o njih piše - vsak za naštet po imenu te morilce , koliko od teh pa ve za imena žrtev ?
Morana7
19. 02. 2013 11.26
O tem je en fajn prispevek enega igričarja.....poveličujejo storilca ..otroci in mladostniki, pa želijo biti predvsem v ospredju...to ni nobeno novinarstvo ampak goli senzacionalizem.
JurijGrmMlajsi
20. 02. 2013 14.46
blacksun ko so še imela več jacv sploih pa pameti soo AMeričani verjheli, da država ne mroe nadzirati vsakegga poćčetja, da ne sme napadati drugih držav lle ni napadena sama ter da se tiuranom SMEJO upreti z orožjem. Dans žal uumirajo nedolžnio otroci, tirani pa se dalje bohotijo in ob takih tragedijah potočijo kakp krokodilsko
rozlee
19. 02. 2013 10.28
+4
Sliko pa imate še vedno.. full high HD top Quality ....!