Nogomet

Barcelona se je pritožila na Starkovo sojenje

Barcelona, 04. 04. 2013 21.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Španski nogometni velikan Barcelona je Evropski nogometni zvezi (Uefa) poslal uradno pritožbo na sojenje Nemca Wolfganga Starka na torkovi prvi četrtfinalni tekmi Lige prvakov v Parizu, ker je domača ekipa PSG svoj prvi zadetek dosegla iz prepovedanega položaja. Tekma se je sicer končala z 2:2.

V modrem sodnik Wolfgang Stark
V modrem sodnik Wolfgang Stark FOTO: Reuters

Nekdanji napadalec Barcelone, zdaj pa prvi zvezdnik pariškega kluba Zlatan Ibrahimović je na 1:1 izenačil v 79. minuti, pred tem pa je bil v prepovedanem položaju. "Uefi smo poslali pismo, v katerem izražamo svoje nezadovoljstvo, ker sodnik ni upošteval pravil," je pojasnil Barcelonin predstavnik za stike z javnostjo Toni Freixa.

Sicer pa je Ibrahimović lahko zaigral na omenjeni tekmi zgolj zaradi tega, ker mu je Uefa pred tem prepolovila kazen prepovedi igranja na dveh tekmah zaradi izključitve na tekmi osmine finala proti Valencii.
 

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (306)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

njofra47
06. 04. 2013 22.20
Čedalje manj verjamem da se v mednarodnem nogometu dogaja kaj slučajno. Preveč naključnih "napak" se dogaja. Škoda da niso nemškega sodnika delegirali kar na tekmo Bayernu.
ISScyborg
05. 04. 2013 22.33
+0
evo zakaj se je barca pritožila za starkovo sojenje(ne zaradi offsidea), amak zaradi tega: če dva igralca obležita mora sodnik po pravilih prekiniti igro in ju ne pustiti ležati na travi in ju tudi ne poslati z igrišča, kot je to storil z masceranom in albo. isto je če obleži golman, da se igra ne nadaljuje.(tedaj je tudi mel psg šanso za gol-ker ni moglo biti offsidea)
kvaternik
05. 04. 2013 17.59
+4
Če se gre za centimetre prepovedanega,ajde pustmo, zamižimo. A Ibra je bil dva metra v prepovedanem. In še. zakoj so mu kazen znižali "za eno" tik pred Barcelono.
Symbolic
05. 04. 2013 19.31
-2
Ko je Silva ustrelil z glavo, Ibra je bil v vratarjevem prostoru še z enim iz PSG, ki pa ni uplival na situacijo... Žoga se odbije od vratnice , Ibra zbeži iz ofsajda, se vrne nazaj, počaka na žogo in ustreli na gol... Bolj slikovito in bolj jasno pa ne znam opisati... Kazen znižali z namenom... kakšen namen je bil, se pa lepo vidi iz komentarjev...
minotauro9
05. 04. 2013 16.54
-3
pa kdaj je benzema odmaknil nogo,potem ko bi turka ze lahko peljali iz igrisca.veliko je podobnosti v startu nanija a je tisto cist rdeci tukaj pa komaj rumeni,vidis opranec o cem ti govorim,kje je tvoja realnost.pa lani so vas pokradli proti bayernu,tu prijatelj pa ti je meskic vse lepo napisal,bayern vas je dvakrat nadigral in mu vi niste bili kos z obilico sodniske pomoci.pa ti ki si siguren kak bo bayern padel pojdi si malo pogledat zgodovino,real nima nekih uspehov proti realu,bayern pa mu vedno proda solico
minotauro9
05. 04. 2013 17.13
-2
mirgon
05. 04. 2013 17.34
+4
daj preberi naslov clanka.Kje ti vidis real,bayern mou,por que in podobno.
minotauro9
05. 04. 2013 17.37
-5
kdo pa je tebi kaj rekel,da si zaj tak jezn mucek
minotauro9
05. 04. 2013 16.47
-4
alien sektas na zivce ti gre barca ko jamra cez sodnike oziroma njihova reakcija ti je antipaticna.kaksne pa so moujeve reakcije so ti kaj znane POR QUE,POR QUE vedno isto jo0kanje in iskanje krivcov v sodnikih,nasprotnih ekipah in uefi,tak da ne ti meni kdo je tu antipaticen,ampak vas veliki guru mojster ima tako ali tako vedno prav, sektovec opran
Matic Mlakar 1
05. 04. 2013 15.58
-2
kr tih nej bojo 5 let jim sodijo v njihovo korist če jim nebi neb barca osvojila ligo prvakov dj pa realo 2 tekme sodijo njihovo korist ste pa glasni :)
sportko47
05. 04. 2013 14.45
+3
Alien 8 potnik vceraj sm te med vrsticami prosil da malo odnehas s svojimi genijalnostmi! Zdaj pa se bom potrudil da ti zrihtam direkten dostop do Monike Raikonen in ko vaju vkup spravim bomo imeli mi mir! Sta si namrec zelo podobna v svojih bednih komentarjih , tezka do konca in ne nehata na noben nacin!
alien8potnik
05. 04. 2013 13.20
-3
Pri španskem velikanu so se po tekmi Evropski nogometni zvezi (Uefa) pritožili nad sojenjem Starka. Kot so zapisali v svoji pritožbi, jih ni zmotil gol Zlatana Ibrahimovića, ki je bil dosežen v prepovedanem položaju, temveč dejstvo, da Stark ni prekinil tekme, ko sta na tleh obležala njihova branilca Jordi Alba in Javier Mascherano. »Klub je napisal pritožbo Uefi zaradi niza incidentov med tekmo. Objektivno gledano, je povsem jasno, da sodnik ni upošteval pravil igre. Ko obležita igralca iste ekipe na zelenici, mora sodnik igro zaustaviti, kar pa se ni zgodilo. Še bolj sporno pa je, da jima je nato naročil, da morata igrišče zapustiti. S tem dejanjem se je znašel v nasprotju s pravili. Gre za resno napako, ki se v takšnem tekmovanju, kot je liga prvakov, ne bi smela pripetiti. Uefo želimo le opozoriti, da do česa podobnega v prihodnosti ne bo več prihajalo,« je sporočil Barcelonin predstavnik za medije Toni Freixa, ki je sicer dejal, da se pri Barceloni zavedajo, da so sodniške napake del nogometne igre. hm, tole je pa sploh bedno. torej so se spravili dr .. kat starka. sploh se niso pritožili zaradi ofsajda. ta je šele močna. vse bolj mi gre na živce ta sforsirana barcelona. jao.
Hammurabi
05. 04. 2013 13.24
+0
to, da je dopuščal grobo igro, te ne moti ? da ni golmanu PSGja dal rdečega tudi ne? Če bi vedel dete malo, se Barsa ne more pritožiti nad sodniškimi ocenami med tekmo ampak nad kršitvijo materialnih pravil igre FIFA. Razlika med tema dvema je v tem, da je prosta sodniška ocena na primer, ali je prekršek ali ne, ali je ofsaj ali ne. Medtem, ko je nedodelitev rdečega kartona Sirisuju ali to, da dveh igralcev ni spustil v igro v kritičnih trenutkih, ko je bila igra prekinjana in izvajan prosti strel, KRŠITEV MATERIALNIH PRAVIL FIFA !!!
alien8potnik
05. 04. 2013 13.27
-1
hammurabi, pogledal sem si trenutek, ko je golman zrušil alexisa. v tistem trenutku je na golovi črti (za golmaom) bil obrambni igralec PSG. ne duha ne sluha o tvoji teoriji o rdečem kartonu. poglej še ti, če mi ne verjameš. prvi posnetek na youtube, ruski komentator. vse se lepo vidi.
alien8potnik
05. 04. 2013 13.29
+1
ne, res, hammurabi, s tem kobajagi rdečim kartonom pa greš res predaleč. kar poglej si lepo. razumem jezo zaradi prepovedanega položaja ibre, vendar, kar govoriš, je pa že totalno absurdno. nehajte se sramotit brez veze. mater, no.
Hammurabi
05. 04. 2013 13.52
-1
Obrambni igralec je prišel v linijo gola, ko je Sirigu že zrušil Sancheza.
alien8potnik
05. 04. 2013 13.56
+2
mah, barca je zapretiravala. ne da se mi več. doživeli so krivico, vendar mi je njihova reakcija globoko antipatična. sploh glede na juve. ne morem pomagat. prav zoprni so že. vsem klubom se dogajajo svijarije. in ni prav, da se. vseeno pa obstaja neka meja dobrega okusa. symbolic, veš da se lahko strinjam tudi s to obtožbo. ja. drži. ampak, veš tudi, kaj mislim. brez veze. vihar v kozarcu vode. nenačelnost nekega kluba. ki je tiho, ko profitira zaradi takih stvari. v tem je vsa beda te zgodbe. pa brez zamere.
alien8potnik
05. 04. 2013 13.59
+1
hammurabi, a veš, da si edini, ki tu iznajdevaš rdeči karton? to je res že smešno. ni res. bilo je tako rekoč sočasno. in te stotinke sekunde naj bi tudi sodniki izmerili? pa ti res nisi čisto pri sebi. huda oblika neobjektivnosti.
alien8potnik
05. 04. 2013 14.05
+1
evo, pol koraka pred alexisom je PSG obrambni igralec. posnetek iz strani lepo to dokazuje. najdi na you tube. tule mi ne spusti skozi linka.
pinguuu
05. 04. 2013 14.19
+2
Hammarubi, ti bi izključil tako vse nasprotnike farse!! zadostna kazen je 11m in rumeni karton, to lahko vprašaš kateregakoli sodnika, ker se golman ne more primerjat z igralcem in bi bila potem to dvojna kazen!!! KAJ PA 4 11M ZA CHEALSEA IN PO TVOJI TEORIJI POTEM 4 RDEČI KARTONI ZA UEFALONO???
Hammurabi
05. 04. 2013 14.27
-3
pinguuu
05. 04. 2013 14.32
+2
to ti je argument!! vsaka čast!! sploh se ne znaš argumentirano pogovarjat!!
Symbolic
05. 04. 2013 15.07
Alien, to si verjetno zvedel iz zanesljivih virov... Če je pa tako kot si napisal, potem Starka bremeni še težja obtožba, ker ni poskrbel za poškodovanca kar je osnovna dolžnost sodnika, ne glede na trenutno situacijo na terenu... V konkretnem primeru se šlo za poškodbo glave kar je višja stopnja, ker so posledice lahko usodne... Toprej ni to neko dr kanje kot si ti napisal...
Whos
05. 04. 2013 13.05
+1
Ne vem a zdej ker je Barca najbolša ekipa na svetu, se pa ne sme pritožit nad sojenje sodnika??? Če je bil ibra za 3 trupla pred zadnjim obrambnim igralcem. Sploh ne vem kaj je tukaj spornega. Gol iz prepovedanga položaja je absurd v nogometu. Pradinozavri od UEFE in FIFE se zgovarjajo na človeški faktor pri sodnikih, igralce pa lahko te isti sodniki jahajo kakor hočejo in imajo vedno prav!!! WTF!!! Sem navijač Barce in si resnično želim, da bi odigral celo tekmo brez Messija, ker tudi mene zanima koliko je ekipa dejansko vredna, če ni Leota.
alien8potnik
05. 04. 2013 13.22
+2
a je najboljša? to bo morala šele potrditi. bila je .. nekaj časa. kje je pa trenutno, pa ni ravno tako jasno.
Whos
05. 04. 2013 13.32
+2
Ja ne vem, večina poznavalcev navaja, da naj bi bila ekipa Barcelone sploh najbolša ekipa vseh časov. Mislim da so od leta 2006 tudi zaporedoma igrali vsaj v 1/2finalu LP, od tega so jo tudi 3x osvojili. Mislim, da je to kar dovolj, če pa misliš, da je katera ekipa v tem trenutku uspešnejša, me pa prosim popravi.
alien8potnik
05. 04. 2013 13.37
-3
tempi passati. hm, v zadnjem letu jih rm redno premaguje. lani jim je skinil la ligo. vsaj real madrid jim po kvaliteti gladko parira. pa ziher še kdo.
žiga099
05. 04. 2013 13.45
+1
alien...ne pretiravi vsi navijači vseh klubov vemo,da je barcelona najboljša in igra najlepši nogomet v zgodovini nogometa,kot to vsi poznavalci omenjajo....in to z svojimi igralci... To,da vs toliko navijačev sovraži barco je pa vaš problem in problem egota....da bi pa real komu izmed boljših ekip lahko pariral z svojo igro obramba-kontra..ne govori neumnosti...borusija,bayern sta edini ekipi ki se nekako lahko primerjata z IGRO všečno igro barce...lp forza juve!!
alien8potnik
05. 04. 2013 14.12
-1
do kdaj boste vi najboljši (tudi če ne osvojite prav dosti)? samo vprašam. kaj pa
pinguuu
05. 04. 2013 14.22
+0
CORINTHIANS je najboljša ekipa na svetu!! Glede na lansko sezono, ker je še ta v teku je pred njo cca. 15 kluboiv!!
Whos
05. 04. 2013 14.41
+1
RM je res premagal Barco in ji lansko leto speljal naslov. Kje pa je zadnjih xyz let v LP? Pa zadnjih 10 let v la Ligi? Bom iz glave govoril, ker se mi ne da po netu brskat, ampak mislim, da je razmerje nekje 7/3 v korist Barce. Sej pravim govorim iz glave. Za LP pa sigurno vem, da je v zadnjih 10 letih 4/0 v korist Barce. 1 lastovka še ne prinese pomladi, pravi naš stari ljudski pregovor ;-)
Symbolic
05. 04. 2013 14.53
+2
"World Footbal Club Rankings" FIFA Latest Update: After matches played on 31-Mar-2013 1 Barcelona 2 Real Madrid 3 Bayern München 4 Manchester United 5 Juventus 6 Borussia Dortmund 7 Benfica 8 Porto 9 Manchester City 10 Milan 11 PSG 12 Shakhtar Donetsk 13 Arsenal 14 Atlético Madrid 15 Tottenham Hotspur 16 Ajax 29 385 166 17 Chelsea 18 Bayer Leverkusen 19 Everton 20 Corinthians
pinguuu
05. 04. 2013 15.22
-2
uefalonine in fifalonine lestvice so bv, v tekmovalnem smislu je to CORINTHIANS...
Symbolic
05. 04. 2013 15.43
šumar
05. 04. 2013 12.39
+1
pa kaj ste tok plitki barca nerabi pomoči sodnikov in je nedobiva in to bi vedli ce bi meli kej pojma o nogometu in vedli bi tut kako katastrofačno zanje case sodijo sodniki nasplosno ne sam ko barca igra
Symbolic
05. 04. 2013 12.30
+3
Zakaj to pritožbo gledate samo skozi navijaškega stališča? Kaj mislim s tem: ta pritožba je NAPERJENA na sodniško organizacijo, ker smo zadnje čase priče slabemu sojenju na zelo pomembnem tekmovanju in to UEFA / FIFA NE BI SMELA TOLERIRAT ! Govorimo o Čakirju (ki je na2. mestu UEFA-ranking liste za sodnike), o Clattenburgu ( ki je 18.), ali o Starku (8. na tej lestvici)... tudi o njim podobno plejado v bližnji / daljni preteklosti in se okrog tega samo med sabo prerekamo brez trohice možnosti, da karkoli spremenimo v pozitivnem smislu... Menim, da se pri Barci zavedajo, da ne bodo s tem dosegli spremebo rezultata ali nove tekme, vendar na to gledam kot pobudo enega pomembnega kluba, da se odgovorni pobrigajo in najdejo rešitev za odpravo tovrstnih anomalij... In nenazadnje: zakaj so sodniki na tekmi? Zato, da poskrbijo za spoštovanje veljavnih pravil... in če tega niso zmožni, morajo biti kaznovani! Pa ne pozabite, da so sodniki zato zelo dobro plačani zlasti, če je rating tekmovanja višji... V konkretnem primeru, še enkrat povem: kriv je linijski sodnik, ker ni reklamiral, ker Stark ni mogel "globinsko" oceniti pozicijo Ibrahimovića, je pa glavni arbiter, ki odgovarja za regularnost vseh dogodkov na tekmi!
Hammurabi
05. 04. 2013 12.58
+1
Symbolic - kdo pa je kriv, ker golman PSG ni dobil rdečega kartona ob prekršku nad Alexisom ? Pravila FIFA so jasna: zadnji igralec, ki stori prekršek pred golom, dobi AVTOMATIČNI rdeči karton. Ne rumenega ampak rdečega.
alien8potnik
05. 04. 2013 13.02
+1
a si ti siguren, da ni bilo ob golu se kakega obrambnega igralca PSG? kje si pa spet to videl? golman je sel kar precej ven iz vrat, ko ga je podrl. eh. nsabijate, fantje, nabijate v nulo. ena krivica se vam zgodi (kakrsnih smo drugi ravno tako deležni), pa cela drama. dajte, no, dajte. juve si poglejte. to je klub z digniteto.
Hammurabi
05. 04. 2013 13.28
+1
Alien - seveda sem siguren, sem dvakrat gledal tekmo.
Symbolic
05. 04. 2013 13.28
Hammurabi, dosedanji moji komentarji se nanašajo na indirektno "krivdo" Starka pri doseženem neregularnem golu Ibrahimovića. O tem pa kar ti govoriš pa mislim, da je Stark pravilno presodil! Glej: -Sirigu je storil prekršek nad Sanchezom (hotel raziskat tip in znamko Sanchezove kopačke, hec!) -prekršek v kazenskem prostoru potegne najstrožjo kazen. Koliko krat smo videli dosojen penal zaradi prekrška v kaz. prostoru nad igralcem brez žoge? - Sanchezu je pa žoga ušla in ni bil več v poziciji za dosego zadetka, zato Siriguju samo rumenni karton! Tudi pravilna odločitev Starka! Zdaj pa, če hočemo bit natančni: to vse se je odvilo v eni ali dveh sekundah in Stark je, po moje, odlično odreagiral!
Hammurabi
05. 04. 2013 13.51
+0
Sanchezu je žoga ušla ? Poglej na Youtube, tam se jasno vidi, da je Sanchez ves čas kontroliral žogo in da je bil gol prazen !!! Pravilo je - zadnji igralec dobi rdeč karton, če med njim in golom ni več drugega igralca iste ekipe. Nima
Symbolic
05. 04. 2013 14.18
Pogledal sem Hammurabi in ugotovil to kar sem reko: - pri podaji v prazno (2:23 min posnetka) žoga na kakšnih pol metra v kaz. prostoru, Sanchez točno na liniji 16-tika -kontakt Sirigu-Sanchez v 2:24 žoga cca 1m od Sancheza, pa bolj v levo, strel na gol ni možen - Sanchez v zraku (pada!) , žoga pa cca 2m od mesta dogodka pa čist v levo (2:25 min. posnetka) Sanchez je zamudil strel med 2:23 in 2:24 min posnetka, torej do kontakta s Sirigujem, naprej pa to ni bilo več možno!
mmickica
05. 04. 2013 12.21
+2
Lahko protestirajo kolikor hočejo, uradno ali neuradno, upošteval jih ne bo nihče! Predpostavljam, da tega niti ne pričakujejo, saj se ne spomnim, da bi kdaj po tekmi spremenili (popravili) odločitev sodnika! V bistvu gre le za to, da se beležijo kiksi sodnikov, predvsem tistih, ki napake pogosto ponavljajo... No ja, se mi je zareklo, da odločitev nikoli ne spreminjajo - Ibrahimovič je to tekmo igral ravno zaradi spremembe v odločitvi sodnika! Kakor komu pač...!
alien8potnik
05. 04. 2013 13.09
+0
no. eno so spremembe odločitev za nazaj (po končani tekmi), drugo pa za vnaprej (kar nima vpliva na že odigrano tekmo). poleg tega bi bila prepoved igranja ibre na kar dveh tekmah res absurdna. ta odločitev uefe je povsem korektna.
mmickica
05. 04. 2013 13.30
+2
alien, bi se kar strinjala s tabo, ampak se ne spomnim, kdaj se je kaj takega nazadnje zgodilo, ...res ne!
SITDOWN
05. 04. 2013 12.03
-8
Naj sploh komentiram kaj na to? :) Pač Barca.
Symbolic
05. 04. 2013 12.33
+5
Eto... ravno o tem pišem... Ali je Barca, ali SAF, ali Mourinho... kakšna razlika? Posledično je le eno: NEKDO JE OŠKODOVAN !
24kur7
05. 04. 2013 11.49
+4
se strinjam z enim od spodnjih komentarjev, če bi se kdo moral pritožiti je to juve, samo barca je barca...še v edno "navijam" za njih, vendar mi grejo iz dneva v dan bolj na živce, da ne omenjam da, ko messi zapusti igrišče in ko vajeti igre prevzamejo razni telli/thiagi ipd, barcelona postane povprečna ekipa...
alien8potnik
05. 04. 2013 11.54
+6
ja, naj si pogledajo veličino juventusa, ki je bil pa totalno pokraden in je v dobesedno izgubljenem položaju zaradi tega. to je klub z držo. FORZA JUVE!
Symbolic
05. 04. 2013 12.36
+6
To tekmo sem gledal v posnetku... Juve je bil ne le oškodovan ampak OKRADEN!
žiga099
05. 04. 2013 12.36
+5
alien...tu maš pa moj +... :) ampak pustimo sodnike...bayern je bil boljši nasprotnik in upam da se juve zbudi na povratni pokaže boljšo igro...in mogoče preseneti z uvrstitvijo v polfinale :)
Symbolic
05. 04. 2013 13.01
+2
Jaz sem se čudil, zakaj Conte ni dal Vučinića v prvi postavi....vpeljal ga je šele v 65-ti minuti, ko je bilo že 2:0 ! Po mojem: kiks Conte-a...
alien8potnik
05. 04. 2013 13.15
+1
jp. FORZA JUVE! vse moje simpatije imajo. ker so bili totalno pokradeni. grozljivka.
meskic
05. 04. 2013 14.41
+0
Kaj pa Galatasaray proti Realu? Ah kje pa. Dva penala jim ni bilo sojeno, Yilmaz dobil rumen karton in zaradi tega ga ne bo na povratni tekmi. Benzema bi mogel dobit vsaj rumeni za tist start z visoko nogo. Prvo poglej pri Realu pol pa pejt gledat druge, kajti Real je letos ekipa v LP, ki ima najvecjo pomoc s strani sodnikov.
Raumdeckung
05. 04. 2013 11.40
+3
Glavni nemški sodnik za nemško ligo je rekle, da je smešno, da je iBra lahko igral. Ne bi mu smeli zmanjšat kazni.
Hammurabi
05. 04. 2013 12.59
-1
Če ne bil bil Ibra in če ne bi bili zadaj katarski dolraji, mu ne bi.
minotauro9
05. 04. 2013 11.25
+3
alien ti pa jalec pa vam podobni,vi vsi ste pripadniki sekte z imenom POR QUE katere vodja je vas precastiti mou,katerega besede so za vas zakon,vse kar on pove ali naredi je prav,nihce drug ne more imeti prav samo vas predragi vodja,kadar pa ne gre vse po vasih nacrtih potem pa povsod zasledimo tisi ze legendarni POR QUE,POR QUE.tak da opranci lep dan vam zelim ter lep sportni pozdrav,tpa ne pozabit na veliko sportnih uspehov
alien8potnik
05. 04. 2013 11.31
+0
človek, jao. nisem pripadnik sekzte. realistično tu debatiram. strinjam se, da se vam je zgodila velika krivica. skušsam pa sodelovati v diskusiji, kjer premlevamo vse vidike te situacije. ej, daj, no. saj boste v torek zmagali in boste nekako dobili moralno zadoščenje. vaše šanse so vsaj 80%. ne bodi takoj nasršen samo zato, ker sem navijač real madrida. in tudi - vse, kar kdaj reče mou, zame ni sveto. neksajkrat me je že pošteno razkuril. okej?
smrekar29
05. 04. 2013 19.49
+2
bravo alien grdo se sam focni ,če se sploh lahko kam!lol
smrekar29
05. 04. 2013 19.50
+1
smrekar29
05. 04. 2013 19.51
+2
TU !pa sam sebe barvaš s temi komentarji!ADIJO SI!
LocoBlanco
05. 04. 2013 11.16
+1
Po vsakem ''porazu'' ali rezultatu ki ni v prid Barceloni pokazejo pravi obraz....ka se jocejo za bv!? Zakaj Juve ne bo podal pritozbe?! (pa je v vecjem D. kot pa Barca!) Razumem da bi podal pritozbo Gala... ker rumeni karton in prepoved iganja na drugi tekmi si Burak J. ni zasluzil! Kdor misli da se je Barcelona pritozila na skupno dobro vseh ekip v CL se zelo, zelo moti! Me zanima ce bi podali to pritozbo v primeru zmage! (haha) Barcelona je naletela na prvo mocno ekipo v CL in ni bila kos nalogi! (Vsi vemo cesa je zmozna Barcelona in kljub temu da je Ibra dal gol iz prepovedanega polozaja bi Barcelona oz. najboljsi klub na svetu kot ga nekateri tukaj veselo nazivate to tekmo zlahka dobila) Ne vem ampak jaz sem to razumel kot jokanje...prva tekma in oni se ze bunijo kot da druga sploh ne bo odigrana...ceprav imajo 80% sanse da napredujejo v polfinale! (2 gola v gosteh in nastop Messija zato imajo 80%) Da ne omenjam da je Barcelona od leta 2009 edina ekipa ki od osmine finala igra 2. tekmo vedno znova doma oz. na NC!( Vsak ki pozna nogomet vkljucno z trenerji se zaveda da 2. tekma doma je se najboljsa sansa da vrnes zamujeno na prvi tekmi) Tako pa pritozbo poda Barcelona, 2gola v gosteh in Messi bo igral oni pa jokajo s pritozbami! Razocarala me je Barca ki je zadnjih 5let se imela najvecjo pomoc sodnikov in prav oni se sedaj pritozujejo nad sodniki! (IRONIJA) P.S. preden zacnete z osebnimi zaljivkami in smesnimi komentarji naj povem da na drugih portalih navijaci Barcelone pisejo da jih je sram zaradi te poteze Barce!¨Zdaj pa dokazite vase gloryhunterske sposbnosti in mi pokazite kako se znate slepiti! (haha)
alien8potnik
05. 04. 2013 11.20
+1
++++++++++++++++ izvajajo pritisk na uefo. to je. dvolični so. ko so osvojili LP (po sramotnem oškodovanju chealseja), ni bilo niti glasu od njih. toliko o načelnosti in poštenih namenih.
minotauro9
05. 04. 2013 11.22
+0
kdaj pa je bil nazadnje pokraden veliki real
alien8potnik
05. 04. 2013 11.32
-2
v prvi tekmi proti bayernu bi moral zmagati. šli bi v finale lp. in verjetno bi celo zmagali. no, mala malenkost, a ne?
Raumdeckung
05. 04. 2013 11.42
+0
Prvi močni ekipi hahahahaha A Milan je pa drugorazredna ekipa? Otroci če je Barca obrnili rezultat od 2:0 kaj še le 2:2, Resno mislite, da Barco skrbi PSG...prosim lepo...nehajte si delat sramote tu gor...
meskic
05. 04. 2013 12.20
-1
Real da bi premagal Bayewrn v prvi tekmi? Bolj neumne izjave nisem slišal. Bayern jih je šolal na obeh tekmah. Da ne bom spet govoril kako je Bayern bil oškodovan na povratni tekmi proti Realu. Tako, da je Bayern večkrat zasluženo šel naprej v finale. Real pa letos že tretjič zapored dobiva darila od sodnikov v izločilnih bojih LP.
Hammurabi
05. 04. 2013 13.02
-1
Jalec - spet si dokazal, da nimaš pojma. če kdo kdaj dela pritisk na sodnike je to royal. Barcelona enkrat v treh letih sproži uradni postopek in že lajate cabroni tu gor. Murinjo pa po vsaki tekmi zliva gnojnico čez UEFA in sodnike, pa se mu nič ne zgodi. Ibrahimoviću zmanjšajo kazen, če bi se pisal drugače, mu ne bi nikoli. Medtem pa royal krade naprej, najprej ManU, sedaj pa Gala.
biopajk
05. 04. 2013 13.06
-2
mark_p
05. 04. 2013 13.17
-1
alien8 potnik:chelsea si lanske zmage u ligi prvakov sploh ni zaslužu.letos še v
mark_p
05. 04. 2013 13.18
-1
četrtfinalu ne igra.tak da lanska zmaga je blo samo preseravanje
alien8potnik
05. 04. 2013 11.09
-8
sicer pa: ob strelu na gol sta bila dva igralca PSG v globokem ofsajdu. ob odbitku žoge nazaj v kazenski prostor pa je bil ibra že med igralcema barce, ko je prišel v stik s to žogo. v trenutku, strela je bilo na videz vse čisto. tega sodniki res ne morejo kar tako videti. bodimo realni. vse to se je odigralo bliskovito. pozornost sodnikov je bila verjetno usmerjena k žogi. in če pogledamo posnetek, vidimo, kako hitro se je zlatan ušunjal med obrambne igralce. dvomim, da bi kateri od sodnikov to spregledal nalašč. je sicer res hudo, ko fašeš tak go, kjer je v resnici bil prepovedan položaj. ampak takih nesrečnih situacij je bilo že ničkoliko. recimo - porto je nedolgo nazaj (proti malagi???) fasal še hujši ofsajd pri zadetku. pa ne zagovarjam sodniških napak. so pa kdaj tudi razumljive,
Symbolic
05. 04. 2013 11.12
+5
Napačno tretiraš Alien, glavno je to, DA JE IBRA PRIŠEL V POZICIJO STREL IZ OFSAJDA, TOREJ IZ NEREGULARNE POZICIJE
alien8potnik
05. 04. 2013 11.15
-4
vem, symbolic. meni je jasno, da gre za ofsajd. poskušam samo razložiti, da sodniki morda niso ujeli tega trenutka. vse se je odigralo bliskovito. predstavljaj si - z očmi si usmerjen tja, kjer je žoga, strel proti vratom in odbitek. očitno jim je ušlo, da
blacknwhite
05. 04. 2013 11.20
+4
alien oprosti ampak kaj?po predložku mislim da je T.Silva odbil žogo z glavo(beri v onside poziciji)proti golu med tem ko je bil Ibra vsaj meter in pol v offside-u nakar je zadel po odbiti žogi od stative in nevem kaj ima stranski sodnik gledat žogo če je njegovo delo gledat samo igralce(v takšnih primerih)...sicer pa kot sem že napisal da po mojem Barca nebo dobila iz te pritožbe nič tako da je itak vseeno kaj bodo pri UEFI naredili !
alien8potnik
05. 04. 2013 11.22
+0
ne oporekam dejstvu, da gre za ČISTI OFFSIDE. samo poskušam si predstavljati, kako so to videli sodniki. ker ne verjamem, da so to naredili nalašč. stark in ekipa so preveč ugledni sodniki za kaj takega.
blacknwhite
05. 04. 2013 11.31
+3
jah ne moramo nič so spregledli bodisi namenoma bodisi nenamenoma dejstvo je takšno da ostaja pri rezultatu 2:2 in da bo tako tudi ostalo ;)
Raumdeckung
05. 04. 2013 11.44
+2
Ibra sploh ne bi smel igrat. AMpak Platini je francoz ;))))
blacknwhite
05. 04. 2013 11.04
-3
Prav da so se pritožili in zgolj iz tega razloga ker imajo to PRAVICO kot vsak drug klub mislim pa da iz te pritožbe nebo nič dobrega za Barco temveč naj odigrajo še eno takšno partijo kot so jo odigrali proti Milanu in bo stvar rešena...drugače pa naj zmaga boljši bom rekel!! Visca Barca i Visca Catalunya LP ;)
alien8potnik
05. 04. 2013 11.23
+1
imajo pravico. škoda le, da ne razumejo, kako se je leta 2008 počutil chelsae. pa vso srečo v torek.
blacknwhite
05. 04. 2013 11.30
+4
alien in podobni...brez zamere ampak zakaj se vedno obregamo ob zgodovino?to mi nebo nikoli jasno...zgodilo se je kar se je tudi jaz sedaj ne tolčem PSG-ja dol ker so zadeli iz offside-a temveč govorim da iz te moke nebo kruha to kar je bilo se ne da več spremenit kar je JASNO ali ne?!živi se v sedanjosti in za prihodnost ne pa v preteklosti tako da prosim tebe in vse ostale pozabite že Chelsea ker lahko tukaj govorimo oz. pišemo ure in ure in ure in od tega nebomo imel prav 0 raje uživajmo v današnjem nogometu se sprijaznimo z odločitvami oziroma realnostjo in je stvar rešena...nenazadnje nas vendarle povezuje vse skupaj ljubezen do nogometa...in še enkrat brez zamere do tebe alien in vseh ostalih LP
Raumdeckung
05. 04. 2013 11.45
+1
Že vidim leta 2050 ej a veš kak je blo takrat Chelsea hahahahaha ej a veš kaj Maradona je igral z roko davnega nazaj. Moti me hahaha ker ne bi bili svetovni prvaki
Sistemskakorupcija1
05. 04. 2013 11.03
+8
Edino pravilno, da so se pritožili, offside je videl cel svet, le sodniki ne. Pomočnik bi moral odreagirati, pa ni, Stark pa tudi ni bil tako daleč, da ne bi videl tega. Sicer pa je po spletu zaokrožil posnetek, kako Stark takoj boga na žvižg in priganjanje Ibrahomoviča, kar je tudi eden od pokazateljev, kakšen je sodnik in konec koncev kakšen je igralec. Celo v PSG-juso odreagirali na ta posnetek in to tudi javno povedali. V glavnem, Barca je dobro odigrala tekmo, PSG pa je igral zelo grobo igro, predvsem se je šlo na čim več prekršov, da bo ja čim manj igralcev Barce sposobnih naslednjo tekmo igrat. Mascherano pretrgane kolenske vezi, messi okrvavljen tekal po igrišču, kasneje pristal zaradi poškodbe na klopi, pa še bi lahko naštevali. Skratka, vse prej, kot igranje nogometa. To je pač tako, očitno je na Mourinjovem DVD-ju na koncu pisalo: Če pa ne bo šlo drugače, pa daj gol iz offsida in udri po igralcih na polno.
blacknwhite
05. 04. 2013 11.06
+1
Symbolic
05. 04. 2013 11.29
+3