Tujina

18-letnica trdi, da je zaradi cepljenja proti virusu HPV končala na vozičku

Pariz, 26. 11. 2013 11.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

18-letna Marie-Oceane Bourguignon je na vozičku ter skoraj slepa in gluha. Simptomi so se ji pojavili dva meseca po cepljenju proti virusu HPV in prepričana je, da je prav to sprožilo bolezen. Cepivo je na voljo tudi v Sloveniji, a na IVZ poudarjajo, da ni nikakršnih dokazov o povezavi med cepljenjem in avtoimunimi boleznimi.

Več videovsebin
  • 13 letna Slovenka naj bi zbolela ravno zaradi cepljenja
    03:20
    13 letna Slovenka naj bi zbolela ravno zaradi cepljenja
  • (Ne)varno cepljenje
    01:42
    (Ne)varno cepljenje
Marie-Oceane Bourguignon
Marie-Oceane Bourguignon FOTO: Reuters
Cepivo gardasil je razvil ameriški farmacevtski velikan Merck & Co, ameriški urad za prehrano in zdravila (FDA) pa je dovoljenje za njegovo uporabo izdal leta 2006. Dovoljenje za uporabo omenjenega cepiva so doslej izdali v 120 državah.

V Franciji je distributer za zdravilo podjetje, ki sta ga skupaj ustanovila francoski Sanofi Pasteur in Merckova enota za cepiva. Z gardasilom so cepili okoli 2,3 milijona francoskih mladoletnic.

V Franciji je izbruhnil preplah zaradi cepiva gardasil, ki naj bi varovalo pred okužbo s humanimi virusi papiloma (HPV). Proti francoskemu distributerju cepiva, podjetju Sanofi Pasteur MDS, je namreč 18-letna Marie-Oceane Bourguignon vložila tožbo, potem ko je po cepljenju ostala na vozičku ter skoraj slepa in gluha.

Najstnica je osebno nastopila na novinarski konferenci v francoskem Bordeauxu ter opisala, kakšne posledice je na njenem telesu po njenem prepričanju pustilo cepljenje proti okužbi s HPV. Cepljena je bila konec leta 2010, ko je bila stara 15 let. V dveh mesecih so se ji razvili simptomi, kot so vrtoglavica, bruhanje, začasna izguba vida in nezmožnost uporabe nog ter paraliza obraza.

Dekličin oče Jean-Jacques je besen. "Da se nekaj takega zgodi otroku dobrega zdravja – uničilo je naša življenja," je dejal.

Merckovo štirivalentno cepivo, pri nas poznano pod imenom silgard, je v uporabi tudi v Sloveniji.

Po besedah odvetnika Jean-Christopha Coubrisa zdravniki verjamejo, da Bourguignonova trpi bodisi za akutno obliko encefalomielitisa ali za multiplo sklerozo. V tožbi dekle odgovornost pripisuje tako Sanofiju kot tudi francoski agenciji za varnost zdravil (ANSM), ki je izdala dovoljenje za uporabo omenjenega cepiva.

Coubris ob tem dodaja, da je zdravstvena komisija v jugozahodni regiji Aquitaine ugotovila, da bi dekle morda lahko imelo razlog za pritožbo, čeprav je lahko eden od dejavnikov za bolezen tudi potencialna genetska ranljivost. Sanofi zavrača ugotovitve komisije in izpostavlja, da so slednje v nasprotju z ugotovitvami številnih drugih študij o morebitnih stranskih učinkih cepiva.

V kratkem še tri tožbe

Okužba s HPV je povezana z razvojem raka na materničnem vratu. Letno po vsem svetu omenjeno vrsto raka diagnosticirajo pri skoraj 530.000 ženskah, 275.000 jih zaradi tega umre, kažejo podatki Svetovne zdravstvene organizacije (WHO).

Bourguignonova ni edina, ki se je odločila za vložitev tožbe. Podobno nameravajo v prihodnjih dveh tednih namreč storiti še tri druge ženske, stare od 20 do 25 let, je sporočila njihova odvetnica Camille Kouchner. Vse tri so bile s štirivalentnim cepivom gardasil cepljene v letih od 2008 do 2010.

Dve zdaj trpita zaradi kronične kožne bolezni hidradenitis suppurativa, tretja pa ima polimiozitis, ki se kaže kot utrujenost in oslabelost mišic.

Strokovnjaki: Ne delajte prehitrih zaključkov!

Strokovnjaki svarijo pred sklepanjem na podlagi enega samega primera. "Ker je bila vložena tožba, to še ne pomeni, da obstaja problem. Osredotočamo se le na potencialne stranske učinke in pozabljamo, kaj prinaša to cepivo," je izpostavil vodja francoskega odbora za cepljenja Daniel Floret.

"Nobena od mednarodnih kontrol zdravstvenega varstva ni pokazala nikakršne povezave med tem cepivom in katero koli avtoimunsko boleznijo, uporabljenih pa je bilo že več milijon odmerkov," je še poudaril.

IVZ: Dokazov o povezavi med cepljenjem proti HPV in avtoimunskimi boleznimi ni

Na IVZ obljubljajo, da bodo še naprej pozorno spremljali razvoj dogodkov in v sodelovanju z drugimi strokovnjaki, tudi v širšem evropskem prostoru, sprejemali odločitve.

Tudi v Sloveniji je za cepljenje proti okužbam s humanimi virusi papiloma (HPV) na voljo cepivo silgard proizvajalca Merck, so potrdili na Inštitutu za varovanje zdravja. Čeprav se v Franciji pojavljajo obtožbe, da je cepljenje pripeljalo do resnih avtoimunskih bolezni, dokazov o tem ni, zatrjujejo na inštitutu.

"Na IVZ smo seznanjeni s primerom v Franciji in smo za mnenje o tem že tudi povprašali Evropski center za preprečevanja in obvladovanja bolezni (ECDC)," so danes povedali na inštitutu. Ob tem poudarjajo, da cepljenje proti HPV izvajajo številne države v EU in po svetu, tako da je bilo tudi s tem cepivom cepljenih že več milijonov oseb. "Za zdaj ni podatkov, ki bi kazali na povezave med tem cepivom in katero koli avtoimunsko boleznijo," zagotavljajo na inštitutu. A to ne pomeni, da zadeve ne bodo resno obravnavali, poudarjajo. "Zagovarjamo stališče, da je treba z vso resnostjo preveriti vsak posamezen primer in pripraviti na dokazih temelječe zaključke," so zapisali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (223)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TVD108
08. 11. 2016 14.27
vpisane besede so neprimerne? a je cenzura tukaj gor?
_alpe_
03. 02. 2016 15.11
+8
babura laže ko pes teče... najprej da nimajo zabeleženih nobenih hujših stranskih učinkov, nato pa se izve da vsaj en primer hujšega obolenja je bil v Sloveniji... potem ko jo vpraša če je cepivo varno se sklicuje na to da so bile študije opravljene... kakšne pa? 48ur po cepljenju in niti minute več, to so dejanska merila za preverjanje varnosti cepiv. mežika pa kot da sama sebi ne verjame več kaj je res in kaj ne
nikhrast
28. 11. 2013 16.36
-7
Upam da ste se cepili proti gripi. Eden prvih sem bil, par mesecev nazaj, slučajno sem bil pri zdravnici, seveda pa je to brezplačno.
MoreLife
11. 07. 2017 11.59
+2
Super...sam ne preveč okrog hodt, da ne bodo ljudje, ki pridejo v stik s tabo, zboleli za gripo.
rdecioktober
28. 11. 2013 10.13
-2
tudi npr. AMoksiklav je učinkovit/ nevaren. V 10000 primerih je učinkovit v nekaterij primerih pa žal smrten... odvisno kaksen genski zapis imamo... žal:(
Jasnovidec Cosmos
27. 11. 2013 22.38
+12
So spet rabili poskusne zajce za cepivo?
Kimberley Echo
27. 11. 2013 16.02
+14
Flour je strup! 2g je smrtna doza za človeka. Kriv je za mnoge smrti, predvsem rakavih bolnikov. Uživanje floura v kakršnikoli obliki je nezdravo. Da ščiti pred kariesom je bedarija, itd...
rdecioktober
28. 11. 2013 10.37
+1
vsako zdravilo v velikih odmerkih je v resnici strup. Poanta je odmerek do kje pomaga od kje skoduje..
MoreLife
11. 07. 2017 12.04
+1
A to misliš da velja tudi za aluminij v cepivih? Čudno mi je le to, da ga je več v enem cepivu 20x kot pa je dnevna dovoljena doza...
User1063544
27. 11. 2013 11.47
+22
To kar pišete je brezvezarija, spodaj sem prebiral malo vaših prispevkov in ja.. Očitno ne razumete, da so hrana, farmacija, vojne in vse s tem povezano samo VIR ZASLUŽKA ZA MAJHNE SKUPINE. Če veste kaj je logika, pa dajte malo napet možgane. Ali je človeška domišljija in znajdljivost obsežnejša kot miljoni let evolucije??? Ko sem bral komentar češ, pa pomagaj z naravnimi zdravili na smrt bolanim ljudem.. Hja dragi moji, najprej se vprašajte kaj pa je povzročilo smrtno nevarno bolezen, da vi potrebujete zdravila? V človeški zgodovini ni bilo nikdar zabeleženih toliko nekih smrtonosnih bolezni kot v zadnjih 50 letih. Ste se vprašali od kod in zakaj??? Odgovor je na dlani, in v vas... NAČIN ŽIVLJENJA. Ko pa se govori o velikih in črnih in ne vem kakih kugah ki so harale po Evropi.. ja, ena trezna za vas, za te bolezni še zdaj ni dravila tak da vi se lahko cepite, ampak s tem ne boste odporni, ampak kvečjemu še bolj zastrupljeni. Kar pripelje na naslednjo temo, SESTAVA CEPIV: Če imam v cepivu virus, se bom cepil??? Če imam v cepivu DNK nekega virusa, se bom cepil, Če imam v cepivu živo srebro, krom, in ostale težke kovine, se bom cepil? NE??? Hja nekateri ste se, ker ravno to ta cepiva vsebujejo, pa lahko vi pametujete povprek in po dolgem.. In zadnja tema: NARAVA je najboljši zdravilec, da pa vam naravna zdravila več ne pomagajo pa ste si sami krivi ker ste s hrano, vodo itd.. zagiftani do vratu pa tega sploh ne veste. A veste da RADENSKA flašira slatino s Fluoridom??? Ajde koliko pametnih bo argumentiralo kako fluorid (stranski izdelek pri elektrolitičnem pridobivanju aluminija) pomaga zdravju... Pa ga pijete, si ga mažete na zobe in včasih tudi požrete... Potem preklopimo na GSO hrano, na neke napihjene votle kokice pod imenom BIO ZDRAVO itd.. Skratka, malo sem se raspisal... ampak bi vam vsem položil roko na srce, preden obsojate tiste ki obsojajo cepljenja, vzamite si čas, in v lastni režiji malo poizvedite kaj se dogaja na sceni.. koliko ljudi umre zboli in ima težave zaradi vseh oblik cepljenj.. Predlagam da pogledate malo statistiko v Afriki kjer se otroke cepi proti otroški paralizi, oslovskemu kašlju, malariji itd... Zakaj je kljub cepljenju statistično vedno več bolnih otrok..??? Poglejte kdo financira Gates foundation... itd. PS Farmacija je poleg vojaškega aparata NAJDONOSNEJŠI POSEL. Bi pa se še vprašal zakaj se ne omenja HOMEOPATIJE, zakaj je prepovedana, ni priznana iz strani uradne medicine, pa je direktni potomec alkemije iz katere zanimivo izvira tudi farmacija...
appollyon
27. 11. 2013 14.54
-11
V bistvu so vse poznali, samo problem je to ker določeni virusi mutirajo in se prilagajajo! In ker si tako pameten mi povej eno bolezen virus ki ga pred 200 leti ni bilo, lahko pa ti naštjem par virusov, kug ki smo jih z zdravili dobesedno iztrebili! In če bi razumel kako deluje imunski sistem tega nebi pisal! Si se kdaj vprašal kako dobijo protistrupe za npr. strupene kače, s pomočjo konjev?!? Ne ker nimaš pojma in smo nkaj nabijaš kar si izvedel na youtubu!
Bogbrate
27. 11. 2013 19.12
+1
rdecioktober
28. 11. 2013 10.16
+1
to da ni bilo aidsa pred 200 leti ni res..bilo ga ni pri nasi vrsti
Jebiga009
26. 11. 2013 23.18
+17
JA KONČNO STE DOJEL DA JE SVE NATEGANCIJA BIG PHARME !! DEJTE ŽE DOJET ! NARAVA JE VSE KAR ČLOVEK RABI V NARAVI DOBIŠ VSA ZDRAVILA ZA BOLEZNI VSA !!
CrushLow
27. 11. 2013 00.07
+14
to ves ti ... to vem jest ... pa se enepar folka .... brezveze ostalim ovcam to trobit ker nebo ucinka .... naj se zastrupljajo s temi "zdravili" pol nej pa jokajo ....
pmx
27. 11. 2013 08.12
-4
Ja, ta tvoja narava Marley36 je včasih pobijala stotine milijonov, ko NI bilo cepiv. Lahko je pametovat danes, ko so izkorinjene bolezni ZAHVALJUJOČ cepljenju. Več kot bo necepljenih, več teh bolezni bo spet izbruhnilo.
moj i
27. 11. 2013 08.41
-4
Martley36: ko pametuješ pomisli na smrt bolne ljudi, če pa imaš tako vesoljsko znanje pa jim pomagaj z zdravili iz narave
MoreLife
11. 07. 2017 12.12
Hahaha...sami si naj pomagajo...saj so se sami znašli v tej situaciji....sicer pa...komentar malo višje lepo vse povzame in razloži...vsak ki je dojemljiv in ima odprte oči bo iz tega zapisa nekaj potegnil si se dodatno izobrazil. Večina bo pa pač tko kot @pmx nabijala zlajnane nepreverjene in zlagane informacije...takim se reče da so izobraženi ravno dovolj, da mislijo, da vse vedo, hkrati pa premalo, da bi sami razikslai stvari naprej... Pomaga pa se lahko le tistim, ki si pomoči želijo....
lolipoly
26. 11. 2013 20.01
+4
Cepivo se ni zadost raziskano in dokazano . da res pomaga ......Na vsakih 1000 cepiv bo ena zrtev ali pa se vec!
ONniON
26. 11. 2013 19.37
-1
Francija ima zelo visoko brezposelnost podobno kot slovenija če ne slabše
lolipoly
26. 11. 2013 20.04
+2
kure bedne
26. 11. 2013 19.24
+13
Res je, farmacija je navaden sejalec smrti.
sLoVeNeC123123
26. 11. 2013 17.47
-3
Jao ljudje na svetu umre vsako leto povprečno 57 ljudi kr jih pohodijo krave, in vi se bojite cepljenja... druga stvar pa naj se kdo spomni kakšna je bila povprečna življenska doba preden so iznašli cepiva in zdravila. Hmmm rekel bi da cca. 35 let, pa zdaj? 75 let toraj očitno zdravila in cepiva dejansko delujejo...
b4rdy
26. 11. 2013 19.39
+9
mi lahk poveš en dober razlog, zakaj rabi ZDRAV človek zdravila-cepivo??
pingvinislo5
27. 11. 2013 01.18
-3
cepiva potrebuje, da ne zboli...nekatere bolezni so še kako prisotne v svetu...in glede nato da veliko potujemo, se lahko marsikaj prinese s sabo.
pmx
27. 11. 2013 08.14
-3
@b4rdy, mi lahk poveš, zakaj je včasih umiralo tudi na stotine milijonov ljudi ali so postajali invalidi, ker NI bilo cepiv'? Res mi ni jasno, kako vam to ne gre v glavo, pa nisem zdravnik niti nimam nič od tega.
nnnnnnnnnnn
27. 11. 2013 22.28
+8
Kdo pa pravi da je res bilo tko. Pač neka informacija, ki ti jo podajajo mediji. To da pa so včasih meli sekrete sred ulica pa neurejene higienske razmere pa ni razlog al kako? Pač dokler se folk pusti farbat bo tko. Dejstvo je da je zmer več folka bolnega. Kar se pa tiče življensje dobe, mogoče je daljša...ampak a je kvalitetnejša? Vsi ki so 45+ so na tabletih, +55 skoz pr dohtarju... dejte mal oči odpret.
Ramzess
26. 11. 2013 17.16
+16
Če mislite da je za izginotje določenih bolezni na določenih območje krivo precepljenje populacije, se hudo motite, kajti pojavljanje in izginevanje bolezni po področjih je naravni ciklus, ki nima s precepljenjem nič. Cepljenje kvečjemu škodi naravnemu imunskemu sistemu, ki se je sicer sposoben braniti proti vsemu. Najmlajše pa cepijo še preden je ta dodobra razvit, a mislite da je to dobro, nak.
pingvinislo5
27. 11. 2013 01.19
-4
eh, tako prepran, da sam sebi verjameš :D
Rajko Bizjak
27. 11. 2013 01.36
+0
naravni imunski sistem je v srednjem veku pobil tretjino
User1063544
27. 11. 2013 08.11
+14
Problem je v tem da farmacija samo uporablja uradna in javna trobila kako se virusi razvijajo, in kako se je treba cepit, ne govorijo pa kako se vzporedno razvija tudi imunski sistem živih bitij. In to je ravno krinka da spranemu folku vbrizgavajo neke kocktaile, oslabljenih virusov, njihovega genetskega zapisa ali pa kar mešanico težkih kovin. Vi vsi pametni ki zagovarjajte preventivo: Naj mi pripelje nekdo svoj avto da ga preventivno stolčem s kladivom po motorju da se ne bo pokvaril. Ne popravljaj če ni pokvarjeno, zato tudi ne zdravi če si zdrav. Preventiva za zdravo življenje pa je: ZDRAVO ŽIVLJENJE... No, saj vam bo potegnilo, čez čas...
Ramzess
27. 11. 2013 13.54
+3
Prej ali slej bo potegnilo vsakemu, vprašanje je le, za kakšno ceno.
Ramzess
26. 11. 2013 17.06
+11
"Strokovnjaki svarijo pred sklepanjem na podlagi enega samega primera." Ti že niso pravi strokovnjaki, ...pa podobnih primerov je veliko, da o posledicah neplodnosti ne govorimo. S tem cepivom ne cepite otrok, ne deklet, ne fantov, ki jih ravno tako želijo cepiti, če želite vnuke. HPV virus naj bi povzročal raka, ...laboratorijsko izdelan virus, to je znano. Dočim, raki so presnovne bolezni, ki se zdravijo na temu ustrezen način, z vitaminom B17, oz. amigdalinom, nekateri raki pa se pustijo čisto na miru, saj izginejo sami. Človek mora imeti lastno znanje o teh rečeh, ne pa slepo verjeti zdravnikom, ki na račun zaslužka (tudi Big Farmacy), naredijo več škode kot koristi.
MeanMachine
26. 11. 2013 17.21
+1
Vitamin B17, ki to sploh ni... Kako pa kaj cianid, ki ga s tem "vitaminom" zaužiješ?
Ramzess
27. 11. 2013 13.52
+1
To ni take vrste cianid, in sploh ni cianid, čeprav je podobna molekula, aktivira pa ga samo snov v rakavih celicah, ki je v zdravih sploh ni. Za zdrave celice je ta zadeva povsem neškodljiva. Kar je natrosila farmacija je laž, da se ne bi uporabljajo tega vitamina. Nobena vrsta vitamina ni škodljiva. Zakaj raka ne poznajo ljudstva, ki uživajo semena plodov?
MeanMachine
27. 11. 2013 21.34
Kakšne vrste cianid je to? Katera snov v rakavih celicah ga aktivira? Na kakšen način ga aktivira? Obstaja kakšna raziskava, ki je to potrdila ali vsaj poskušala potrdit? Kakšne reakcije potekajo v rakavih celicah, ki v zdravih ne potekajo? Zakaj "vitamin" B17, sploh ni vitamin, je pa zato, ker je neka snov definirana kot vitamin,
Turboslav_Pšeni?nik
26. 11. 2013 16.59
-2
V resničnosti so problemi farmacije popolnoma drugje kot pa pri cepivih. To nakladanje o nekih blaznih dobičkih in zarotah glede cepiv je totalna zabloda. V resnici je problem, ker so cepiva poceni (odmerek stane par evrov in človek se cepi samo parkrat v življenju) , revežem v Afriki pa jih itak morajo dajati še ceneje kot nam. Problem je v tem, da zaradi tega farmacija sploh nima več interesa razvijati cepiv. Služijo z drugimi zdravili za razne kronične, duševne in druge težke bolezni (rak itd...) Tu je pa spet problem, ker razvoj nekaterih sodobnih zdravil stane tudi milijardo dolarjev. In tega si niti države, univerze in inštituti ne morejo več privoščiti. To si lahko privoščijo le še farmacevtske korporacije iz ZDA ali Švice, ki pa zadevo seveda patentirajo in drago prodajajo. Če pa jih kdorkoli zagrozi z ukinitvijo patentov oni preprosto rečejo, da pač ne bodo več vlagali v razvoj novih zdravil in igre je konec. In to je razlog, da so te korporacije tehnološko superiorne, ZDA so brez dvoma tehnološko superiorne pri zdravljenju raka itd...seveda pa niti najsodobnejša medicina ne dela čudežev. Ljudje so pa, če želijo živeti odvisni od sodobne medicine. Npr. bivši ameriški podpredsednik Dick Cheney je že pri 37-ih doživel prvi srčni napad (do sedaj pa že kakih 10 menda) , brez sodobne medicine bi bil že zdavnaj mrtev. Z sodobnimi zdravili so njegovo srce vzdrževali, nato so mu naredili menda 5 by pasov, ko je dokončno omagalo so mu za dobro leto vstavili umetno, lani pa so izvedli transplantacijo. In tako je ta človek star že preko 70 in nadomestno srce (če ne bo zapletov) bo verjetno delovalo vsaj deset let, tako bo verjetno dočakal povsem normalno starost. Vse to po zaslugi sodobne medicine in farmacije. Ki pa seveda ni zastonj, če bi se rodil nekje v Afriki bi bil že zdavnaj mrtev, pa če bi tisti vrači in alternativci noč in dan skakali okoli njega.
Matteas
26. 11. 2013 23.08
+4
Medicina sama po sebi ni sporna. O tem sploh ni tukaj govora... Farmacija res ne služi na cepivih, so jim pa krasno (beri priročno) orodje za zbijanje imunosti, kar posledično pomeni več bolezni in več prodanih dražjih zdravil. Pa ne samo to, v cepiva se dodajajo sredstva, ki povzročajo neplodnost ipd., lahko vprašaš strica Googla, med drugim se je zgodilo (se dogaja) v Afriki. Ti podatki so tudi uradno objavljeni, samo 1+1 je treba sešteti.
Rajko Bizjak
27. 11. 2013 01.15
-1
si kdaj pomislil, da na drugi strni imaš druge pogoltneže, socialno zdravstvo in zavarovalnice. Po tvojem torej so vsi ti tudi zavedeni, ker najprej plačujejo za cepljenje, potem pa še za zdravila, ki popravljajo napake teh cepiv, namesto da farmacevte nekam pošljejo in ves dobiček spravijo v svoj žep.
Matteas
27. 11. 2013 22.23
+2
Izobraževanje medicincev naredi svoje, ja. Vse te institucije pa prav tako bolje zaslužijo, če imajo več pacientov, ni tako? Torej jim je zgornje v interesu.
aaaaaa122121
26. 11. 2013 16.09
+9
Pataki Signs Bill Letting Hemophiliacs Sue Companies Over Blood-Clotting Products". The New York Times. hiv v bayerovih zdravilih:) ja res delajo za vaše zdravje:)
aaaaaa122121
26. 11. 2013 16.08
+12
Čudno da farmacija še ni ugotovila kako zdravilna je marihuana. Aja ne more patentirat, ker raste to za voglom, aja je pa zdej čist strupena, kdo pozna koga k je umru od nje:)
Rajko Bizjak
26. 11. 2013 16.28
+2
je odkrila in jo tudi že uporablja v nekaterih zdravilih, čeprav je izza vogala. Tudi plesen na kruhu je izza vsakega vogala, pa so vseeno patentirali penicilin. In tudi morfij
topšefica
26. 11. 2013 15.57
+12
kako to,da dekleta pred cepljenjem niso imela bris pozitiven na HPV,čez nekaj mesecev po cepljenju pa so ga imele.Govorim o dekleetih,katera niso imela spolnih odnosov.Naj mi to nekdo, oziroma g.Vrščajeva razloži,ker je ona imela zelo veliko,če ne že odločilno besedo pri tem cepljenju.
Rajko Bizjak
26. 11. 2013 16.24
+2
Od kod ti taki podatki? a si jih pobrla za vogalom, ali je ti pravi vir
pingvinislo5
27. 11. 2013 01.21
+0
vaška gostilna. potem pa ko gre zgodba naprej vsak še nekaj doda.
Rajko Bizjak
26. 11. 2013 15.54
-4
Verjamem, da farmacevtska industrija ne razvija cepiv zaradi našega zdravja, ampak zaradi dobička. In verjamem, da Anita Petek - Dimmer ne naklada proti cepivom zaradi skrbi za naše zdravje ampak zato, ker s tem mastno služi. Dokler so taki vrači okoli umirajočih žrebrali molitve in mahali s kurjimi nožicami je zaradi nalezljivih bolezni umrlo na milijone ljudi. Če bi danes prišlo do nove pandemije neznane bolezni, bi jih umrlo ravno toliko in svet bi obstal. Nakladači tipa Anita Petek lahko filozofirajo svoje kvaziteorije dokler je v populaciji zadostno število cepljenih ljudi in se bolezen ne širi oz je dovolj imunih v okolici, da pomagajo obolelim preživeti. Ko pa zbolijo njihovi necepljeni otroci pa potihnejo in se skrijejo v luknje, potem pa udrihajo čez sistem, zakaj ni poskrbel, da bolezen ne pride do njih. Skratka, take imenujem dvoličneži. Naša naloga je da poskrbimo za nadzor nad farmacevti, da vzdržujemo standarde in kontroliramo njihove dobičke. Njihova pa da s svojimi sredstvi in znanji poskrbijo za naše zdravje. Ne zastonj, seveda, toda tudi ne za bajne zaslužke ali le za privilegirane. Ko bomo to dosegli, (kajti tega še nismo, še vedno so zdravila predraga in nekatera le za najbolj bogate), bomo kontrolirali farmacevte. Generiki, nadzor, ....
vanja111
26. 11. 2013 19.16
-2
b4rdy
26. 11. 2013 19.41
+2
je treba komentar brisat?? Anita Petek Dimmer je pokojna že kar nekaj let...vsaj to bi se pozanimal predno pišeš traparije. In ona služi?? ma daj....
Matteas
26. 11. 2013 23.18
+3
Rajko, verjetno si, preden si napisal zgornje, veliko prebral in preštudiral na to temo? Upam, da čutiš sarkazem v mojem stavku... Si kdaj pomislil, da na upad oz. porast določenih bolezni vpliva higiena, kvaliteta prehrane, življenjske razmere na sploh? Ne mi verjet, sam preveri in ne bodi ovca.
Aureus
27. 11. 2013 00.01
+1
matteas, dejavniki, ki si jih naštel ti ponavadi vplivajo predvsem na upad smrtnosti in ne toliko na št. primerov bolezni.
Rajko Bizjak
27. 11. 2013 01.11
-2
hvala aureus. Matteas, pred kratkim je v angliji kljub čistoči, kvaiteti prehrane,... prišlo do večjega števila obolelih za ošpicami. Zaradi napredka medicine so vsi ozdraveli, kake bodo posledice se bo še videlo. Vtipkaj Swansea measles epidemic in poglej
pingvinislo5
27. 11. 2013 01.24
-3
ne samo to. v ahgliji celo obstajajo območja, kjer ni cepljenih 10 procentov populacije in več...in so imeli neke manjše epidemije, ki so se končale v nekaterih primerih z težkimi posledicami in tudi s smrtjo. samo v teh nekaj primerih je dejansko za boleznimi, proti katerim se običajno cepi otroke umrlo več ljudi, kot pa je imelo ljudi posledice zaradi cepljenja...
Matteas
27. 11. 2013 22.28
+1
Vtipkajte še kaj drugega, pa boste našli študije, ki jasno kažejo, da je med obolelo populacijo več tisti, ki so cepljeni, Pa ravno tako razvijejo težje oblike bolezni. Obstaja kje statistika (v mainstream novicah), koliko od obolelih angležev je bilo cepljenih in koliko ne? Le zakaj ne?
Sokril
26. 11. 2013 15.50
+4
Cepljenje je v osnovi dobra zadeva, dokler je nadzorovana s strani neodvisnih institiucij. Ko pa ni pravega nadzora pa farmacevtske družbe veselo dodajajo vse mogoče stvari, od živega srebra do sevov raka,... za dobičke tudi v bodoče.
aaaaaa122121
26. 11. 2013 16.09
+1
appollyon
26. 11. 2013 16.40
+0
Ma ni tako kot si misliš, da bi to počeli nameroma, večinoma počnejo zaradi lastne korist, samo da bi lansirali zdravilo na trg pred tekmeci, in ponavadi tako zdravilo ni testirano! Seveda pa pride do neželjenih in nepredvidenih stranskih učinkov! V tem primeru kot ga opisujejo pa bi rada ženska samo kaj gnarja nekje nakrala! Po njeno bi moglo biti vsaj 10% z enakimi simptomi kot je ona!
Matteas
26. 11. 2013 23.20
+2
appollyon, upam, da nikoli ne boš na njenem mestu...
appollyon
27. 11. 2013 14.56
-1
jst tud! Samo ni logično iskat problem drugje kot pa nekaj obtoževat v tri krasne! S tem cepivom se je cepilo preko miljon ljudi, in samo ona ima take posledice, hm, jst bi razloge iskal drugje, prej sumim kakšn klopni manengitis, za katerega pa je znano da podivja ob določnih zdravilih za srce in podobno,...
Matteas
27. 11. 2013 22.34
+3
Ona, je ena redkih, ki se javno izpostavijo oz. tožijo. Veliko je takih, ki javijo zdravniku in posumijo na cepljenje, pa jih ta takoj zavrne, da pač cepljenje ne more biti vzrok. Ljudi s posledicami pa ni malo, problem je v tem, da zdravstvo tega ne prizna, poleg tega pa tudi ne dajejo tega v javnost, kot so to počeli pri prašičji gripi, za katero je umrlo manj ljudi kot vsako leto za navadno, sezonsko.